Suzuki Swace to owoc coraz mocniej zacieśniającej się współpracy Toyoty i Suzuki. Jeśli wygląda wam znajomo, to dobrze myślicie. Suzuki Swace to Toyota Corolla z innym znaczkiem i w delikatnym makijażu. Samochód dostępny jest w Polsce tylko z napędem 1.8 Hybrid i tylko jako kombi. Choć japońskie marki kojarzą się nam z niezawodnością, to tym razem nie ustrzegły się wpadki. Suzuki musiało zawezwać do swoich serwisów ponad tysiąc samochodów.
Przeczytaj także: Suzuki Swace – to, co najlepsze z Toyoty - TEST
Akcja serwisowa Suzuki. Swace może gorzej hamować
Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki Swace, wyprodukowanych w Japonii, z uwagi na wadliwie zaprogramowany moduł ECU może dojść do wydłużenia drogi hamowania, co zwiększa ryzyko kolizji
- informuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w swoim oficjalnym komunikacie. Do serwisu wezwanych zostanie dokładnie 1092 samochodów.
Kierowcy nie muszą sami sprawdzać, czy ich Swace łapie się na akcję. Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu modyfikacji oprogramowania pojazdu.
Suzuki Swace aktualnie dostępny jest w Polsce w dwóch wersjach. I obie znajdują się teraz w promocji:
- 1.8 Hybrid 2WD E-CVT Premium Plus - 128 tys. 900 zł / 120 tys. 900 zł w promocji
- 1.8 Hybrid 2WD E-CVT Elegance - 142 tys. 900 zł/ 134 tys. 900 zł w promocji