Aston Martin wiąże spore nadzieje z SUV-em. DBX, który przechodzi właśnie szeroko zakrojone testy. Prototyp sprawdzany jest w najtrudniejszych warunkach, od zamarzniętej Arktyki i palących pustyń Bliskiego Wschodu po alpejskie przełęcze, niemieckich autostrady i północną pętlę toru Nürburgring.
Andy Palmer, dyrektor generalny Astona Martina, w wywiadzie dla Automotive News Europe stwierdził, że będzie to najpiękniejszy SUV na rynku. Według Palmera przewagą Astona jest możliwość zbudowania auta od podstaw z myślą o proporcjach, wyglądzie i sportowych cechach auta.
Takich możliwości nie mieli główni konkurenci, którzy musieli bazować na płytach wykorzystywanych do budowy innych modeli. Bentley Bentayga zbudowany został na płycie MLB Volkswagen Group, podobnie zresztą jak jego rodzeństwo, czyli Lamborghini Urus, Porsche Cayenne, Audi Q7 i Q8 oraz VW Touareg.
Produkcyjna wersja DBX-a ma się pojawić w ostatnim kwartale 2019 r. Auto będzie powstawać w zakładzie w St Athan, który w przyszłości ma wytwarzać elektryczne modele brytyjskiej marki.