W przypadku braku odwołań jeszcze w czerwcu 2022 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisze z konsorcjum TPF (lider) - Databout (partner) umowę na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowych dla dróg ekspresowych S10 oraz fragmentu S50 (DK50 - S7). Zwycięzca obu przetargów został ogłoszony 10 czerwca br., a pozostali uczestnicy przetargów mają 10 dni na ewentualne złożenie odwołań.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoSam przetarg i realizacja dokumentacji podzielone zostały na dwie części: pierwsza obejmuje odcinek przyszłej S10 na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, druga pozostałą część S10 i fragment S50 w granicach woj. mazowieckiego. Ponadto dokumentacja obejmie połączenie S10 z Płockiem poprzez DK60. Zwycięskie konsorcjum złożyło najkorzystniejsze oferty w obu częściach przetargu na łączną kwotę ponad 22 mln zł.