Najważniejszą z nich jest wersja Urban, która pozbawiona została koła zapasowego mocowanego tradycyjnie przez Suzuki do tylnych drzwi bagażnika. Zamiast koła producent wyposaża ten pojazd w zestaw naprawczy. Dzięki temu długość auta zmniejszyła się o 200 mm. W miejscu rezerwy zamontowano uchwyt tablicy rejestracyjnej, a nad nim listwę ozdobną.

Jednak na niektórych rynkach (dotyczy to także Polski) Suzuki będzie oferowało opcję z tradycyjnym kołem zapasowym. Zmiany dotyczą także jednostek napędowych. Obecnie wszystkie będą spełniały wymagania normy Euro 5, chociaż nie zmienią się ich parametry. Dotyczy to diesla 1,9 DDiS z Renault o mocy 95 kW i maksymalnym momencie 300 Nm. Benzynowy silnik czterocylindrowy 2,4 VVT (124 kW, 227 Nm oraz 122 kW i 225 Nm w wersji trzydrzwiowej) oraz montowany jedynie do mniejszej wersji nadwozia 1,6 VVT (78 kW, 145 Nm).

W obecnej ofercie nie znalazł się już dwulitrowy silnik czterocylindrowy, podobnie jak sześciocylindrowy 3,2 VVT. Ze względu na problemy z normą emisji szkodliwych spalin Suzuki ukończyło współpracę z General Motors.

Po marcowej premierze w Genewie dopiero teraz Suzuki wprowadza miejską wersję swojego najpopularniejszego terenowego modelu do sprzedaży.