• Ferrari 488 Spider, które powstało na zamówienie Roberta Lewandowskiego, jest na sprzedaż. Samochód obecnie znajduje się w Gdyni
  • Dokumentacja potwierdza, że piłkarz Bayernu Monachium był właścicielem tego pojazdu
  • 488 Spider ma twardy dach, którego rozłożenie zajmuje ok. 14 sekund. Spider jest co prawda cięższy od zwykłej wersji o ok. 50 kg, jednak inżynierowie zapewniają, że dzięki wzmocnieniom z magnezu, sztywność nadwozia jest taka sama w obu modelach
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Nikomu chyba nie trzeba przedstawiać postaci Roberta Lewandowskiego. To najbardziej utytułowany polski piłkarz ostatnich lat. Zdajemy sobie sprawę z popularności tego zawodnika oraz sympatii do piłki nożnej w Polsce. I dlatego jesteśmy przekonani, że możliwość wejścia w posiadanie białego Ferrari, które powstało na zamówienie "Lewego" to wyjątkowa okazja.

Ferrari na zamówienie Lewandowskiego

W treści ogłoszenia znajdziemy informację, że samochód został skonfigurowany i wyprodukowany na specjalne zamówienie Roberta Lewandowskiego. Wyróżnikiem zewnętrznym są specjalne czarne pasy wzdłuż kręgosłupa sportowego spydera oraz małe tablice rejestracyjne. Sprzedający potwierdza, że Ferrari wciąż ma te same numery, z którymi podróżował piłkarz. Pozostawienie oryginalnych "blach" było celowe, a w dokumentach załączonych do pojazdu wciąż widnieje nazwisko gracza.

To Ferrari ma przebieg 6 050 km

Ten egzemplarz 488 od nowości przejechał zaledwie 6 050 km i jest oferowany z pełną historią serwisową. Ostatni przegląd w autoryzowanym punkcie Ferrari miał miejsce przy przebiegu 5 750 km. Ponadto 488 Spider ma gwarancję fabryczną ważną do września 2022 r. oraz siedmioletni pakiet serwisowy. Sprzedający zapewnia, że pojazd jest w nienagannym stanie oraz że był użytkowany tylko podczas dobrych warunków pogodowych. Przez większość czasu auto było przechowywane w garażu salonu Ferrari, gdzie wóz miał regularnie sprawdzany akumulator, ciśnienie w oponach itp.

Czytaj także: Robert Lewandowski dostał nowe auto służbowe

Ferrari 488 GTB oraz 488 Spider

Ferrari 488 GTB to włoski supersamochód, który został zaprezentowany w 2015 r. w Genewie. Model swoją nazwę zawdzięcza pojemności skokowej wyrażonej w centymetrach sześciennych pojedynczego cylindra.

488 GTB jest następcą modelu 458 Italia, co można wyraźnie zobaczyć po nadwoziu, który zostało tylko przeprojektowane, a nie stworzone od zera, ale wyszło mu to na dobre. Moda downsizingu zawitała również do Modeny - auto otrzymało 8-cylindrowy, wspomagany 2 turbosprężarkami silnik o pojemności „zaledwie” 3,9 litra i mocy 670 KM. Dzięki temu 488 GTB „katapultuje się” do 100 km/h w 3 sekundy, a osiągniecie 200 km/h zajmuje mu 8,3 sekundy. Współpracująca z jednostką dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia została wyposażona w system zarządzania momentem obrotowym Variable Torque Management. Auto waży 1370 kg, czyli o 10 kg mniej od 458 Italia.

Czytaj także: Ile czasu Robert Lewandowski zarabia na samochód?

W tym samym roku, co dwudrzwiowe coupé, Ferrari zaprezentowało także wersję Spider. Inżynierowie zdecydowali się zastosować twardy dach, którego rozłożenie zajmuje ok. 14 sekund. Spider jest co prawda cięższy od zwykłej wersji o ok. 50 kg, jednak inżynierowie zapewniają, że dzięki wzmocnieniom z magnezu, sztywność nadwozia jest taka sama w obu modelach. Pod maską znajduje się ta sama jednostka, a osiągi również nie różnią się od wersji GTB.