więcej niż w 2005 roku. Średnie dostawcze sprzedały się w liczbie 24,1 tys. sztuk - o 18,8 proc. więcej niż w roku 2005. Udział średnich dostawczaków w rynku wynosi 61 proc.Liderem w segmencie aut dostawczych jest Fiat. Włoski koncern sprzedał w Polsce 8 tys. pojazdów dostawczych - 20,3-proc. udział w rynku. Na drugiej pozycji znajduje się Renault ze sprzedażą blisko 5,4 tys. pojazdów, to o połowę więcej niż w 2005 roku. Udział w rynku "renówki" w dostawczakach wynosi 13,5 proc. Trzecie miejsce należy do Volkswagena, który sprzedał 5 tys. aut, o 3,4 proc. mniej niż w roku 2005. Kolejne miejsca zajmują: Ford (3,5 tys. szt.), Peugeot (2,8 tys. szt.) oraz Mercedes (2,6 tys. szt.).www.samar.pl