W ostatecznej rozgrywce o fabrykę Daewoo w Craiovej, która produkuje samochody Daewoo Cielo, Matiz i Nubira, pozostali tylko Amerykanie. Ford okazał się jedynym zainteresowanym, gdyż rosyjska grupa inwestycyjna JC Russian, do przetargu ostatecznie nie przystąpiła.

Fabryka Daewoo w Craiovej dysponuje możliwościami osiągnięcia rocznej produkcji na poziomie 200 tys. samochodów i 300 tys. silników. Według analityków może stanowić dobrą inwestycję, gdyż dysponuje także tanią siłą roboczą.

Rumuński rząd ogłosił, że chce odsprzedać inwestorowi strategicznemu 95 proc. udziałów w zakładach Daewoo Automobile SA. Fabryka ta powstała jako spółka rumuńsko - koreańska w 1994 roku. Przed rokiem rząd rumuński odkupił od Koreańczyków 60 proc. udziałów. W ciągu 13 lat na licencji wyprodukowano 240 tys. samochodów.