Całkowita wartość produkcji w roku fiskalnym 2010 wyniosła 1 185 723 sztuki, czyli o 25,8 proc. więcej niż w roku fiskalnym 2009. Oznacza to również pierwszy wzrost licząc od roku fiskalnego 2007. Wartość produkcji w Japonii wyniosła 663 320 sztuk, czyli o 29,2 proc. więcej porównując rok do roku, co oznacza pierwszą zwyżkę od trzech lat licząc od roku fiskalnego 2007. Produkcja samochodów osobowych osiągnęła wartość 590 083 sztuk, czyli o 34,7 proc. więcej w stosunku do roku fiskalnego 2009 głównie za sprawą sukcesu modelu RVR (ASX). Produkcja samochodów użytkowych spadła o 3,0 proc. w porównaniu z rokiem fiskalnym 2009, osiągając wartość 73 237 sztuk.

Całkowita sprzedaż w Japonii w roku fiskalnym 2010 wyniosła 163 470 sztuk, czyli o 4,2 proc. mniej niż w ubiegłym roku fiskalnym. Oznacza to również pierwszy spadek od 2 lat licząc od 2008 roku. Sprzedaż samochodów osobowych wyniosła 120 124 sztuki, czyli o 6,2 proc. mniej, a pojazdów użytkowych 43 346 sztuk, czyli o 1,8 proc. więcej niż w ubiegłym roku fiskalnym. Wolumen sprzedaży pojazdów zarejestrowanych wyniósł 59 297 sztuk, czyli zanotowano spadek o 9,1 proc. w porównaniu z rokiem fiskalnym 2009. Wartość sprzedaży w segmencie mini wyniosła 104 173 sztuki, czyli o 1,2 proc. mniej niż w stosunku rok do roku.

Całkowita wartość produkcji zagranicznej w roku fiskalnym 2010 wyniosła 522 403 sztuki, co oznacza wzrost o 21,7 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jest to również drugi wzrost z rzędu od roku fiskalnego 2009. Dane z regionów przedstawiają się następująco: w Azji wyprodukowano 422 211 sztuk, czyli zanotowano wzrost o 28,7 proc., co przypisać należy w głównej mierze odpowiednio 54,3- oraz 77,8-procentowemu wzrostowi produkcji w zakładach MMTh w Tajlandii oraz KRM w Indonezji. Wartość produkcji w Chinach wyniosła 116 563 sztuki, czyli o 0,5 proc. więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem fiskalnym. Oznacza to również drugi największy zanotowany wzrost. W Ameryce Północnej wskaźniki skoczyły do 32 846 sztuk, czyli o 44,7 proc. więcej niż w roku fiskalnym 2009, kiedy na trzy miesiące wstrzymano produkcję. W Europie wartość produkcji wyniosła 27 149 sztuk, czyli o 30,3 proc. mniej, a to za sprawą utrzymującej się spowolnionej sprzedaży w tym regionie. W Ameryce Południowej produkcja wyniosła 35 970 sztuk. Oznacza to spadek o 1,5 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Całkowita wartość eksportu z Japonii w roku fiskalnym 2010 wyniosła 472 143 sztuki, co oznacza wzrost o 59,9 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem fiskalnym oraz pierwszy zwyżkowy okres od trzech lat od roku fiskalnego 2007. Eksport do Azji osiągnął wartość 60 048 sztuk, czyli wzrost o 46,8 proc., głównie za sprawą wzrostu dostaw na rynek chiński. Eksport do Ameryki Północnej wyniósł 62 000 sztuk, czyli o 18,8 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego głównie ze względu na dobrą sprzedaż w Stanach Zjednoczonych. Eksport do Europy osiągnął wartość 186 722 sztuk, co oznacza wzrost o 199,8 proc. rok do roku, głównie dzięki zwiększeniu sprzedaży w Rosji.

Całkowita wartość produkcji za marzec 2011 wyniosła 106 229 sztuk, czyli o 10,9 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Oznacza to również pierwszy spadek od trzech miesięcy licząc od grudnia 2010 roku. Wartość produkcji w Japonii wyniosła 49 434 sztuki, co oznacza spadek o 25,7 proc. rok do roku po raz pierwszy od 16 miesięcy licząc od listopada 2009 roku. Produkcja samochodów osobowych osiągnęła wartość 43 386 sztuk, czyli o 26,5 proc. mniej w stosunku do ubiegłego roku fiskalnego. Produkcja samochodów użytkowych spadła o 19,8 proc. w porównaniu z marcem 2010, osiągając wartość 6 048 sztuk. Spadek produkcji w Japonii spowodowany był ograniczeniem działań w fabrykach Mitsubishi po trzęsieniu ziemi.

Całkowita sprzedaż w Japonii w marcu wyniosła 20 332 sztuki, czyli o 31,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznacza to również pierwszy spadek rok do roku od siedmiu miesięcy licząc od września 2010 roku. Sprzedaż samochodów osobowych wyniosła 14 922 sztuki, czyli o 36,2 proc. mniej, a pojazdów użytkowych 5 410 sztuk, czyli o 13,5 proc. mniej niż w marcu 2010 roku. Wolumen sprzedaży pojazdów zarejestrowanych wyniósł 6 732 sztuki, czyli zanotowano spadek o 47,7 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego. Wartość sprzedaży w segmencie mini wyniosła 13 600 sztuk, czyli o 18,9 proc. mniej niż w marcu 2010.

Całkowita wartość produkcji zagranicznej w marcu wyniosła 56 795 sztuk, co oznacza wzrost o 7,9 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem oraz trzeci zwyżkowy miesiąc z rzędu w porównaniu rok do roku licząc od stycznia 2011. Dane z regionów przedstawiają się następująco: w Azji wyprodukowano 45 834 sztuki, czyli zanotowano wzrost o 8,4 proc., co przypisać należy w głównej mierze odpowiednio 33,4-, 12,1- oraz 43,9-procentowemu wzrostowi produkcji w zakładach China Motor Corp. na Tajwanie, MMTh w Tajlandii oraz KRM w Indonezji. Wartość produkcji w Chinach wyniosła 11 145 sztuk, co oznacza spadek o 14,0 proc. w porównaniu z marcem ubiegłego roku. W Ameryce Północnej wskaźniki skoczyły do 4 265 sztuk, czyli o 45,9 proc. więcej rok do roku. W Europie wartość produkcji wyniosła 2 128 sztuk, czyli o 30,8 proc. mniej. W Ameryce Południowej produkcja wyniosła 4 380 sztuk. Oznacza to wzrost o 12,3 proc. w porównaniu z marcem 2010 roku.

Całkowita wartość eksportu z Japonii wyniosła 45 667 sztuk, co oznacza spadek o 0,8 proc. w porównaniu z marcem 2010 roku oraz pierwszy spadkowy miesiąc w porównaniu rok do roku licząc od listopada 2009. Spowodowane było to ograniczeniem eksportu samochodów do niektórych regionów w wyniku trzęsienia ziemi. Eksport do Azji osiągnął wartość 7 202 sztuk, czyli wzrost o 22,0 proc. głównie za sprawą wzrostu dostaw na rynek chiński. Eksport do Ameryki Północnej wyniósł 5 257 sztuk, czyli o 1,3 proc. mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, a to za sprawą zmniejszonej produkcji modeli przeznaczonych na rynek kanadyjski. Eksport do Europy osiągnął wartość 18 559 sztuk, co oznacza wzrost o 49,0 proc. rok do roku pomimo ograniczonych dostaw na niektóre rynki spowodowanych trzęsieniem ziemi.