Ta dawna karetka pogotowia jest teraz imponującym kamperem. OttoEx sprzedaje ten pojazd z ceną wywoławczą 84 995 USD i ma film pokazujący jego zalety. Pojazd powstał jako GMC 3500 4×4, a konwersją na karetkę zajęła się firma McCoy Miller. Auto służyła w małym szpitalu w Wyoming i w trakcie służby przejechało zaledwie 94 000 mil (ok. 150 tys. km).

Pod maską pojazdu pracuje 6,6-litrowy turbodiesel V8 Duramax, a napęd na wszystkie koła przekazywany jest za pośrednictwem 6-biegowej, automatycznej skrzyni Allison. Z kolei podczas terenowej jazdy pomocą służy dwustopniowa skrzynia rozdzielcza.

Po przerobieniu karetki na kamper auto z zewnątrz nadal wygląda jak ambulans, a jedyną odmianę stanowi malowanie. Na zewnątrz znajduje się wiele drzwi, które zapewniają dostęp do: zbiornika na wodę, butli gazowej, prysznica i przestrzeni na bagaże.

We wnętrzu podłogę pokryto panelami o wzorze szczotkowanego dębu, a ławkę można zamienić w łóżko. Na życzenie pierwszego właściciela kampera w tylnej części sufitu znajdują się haki do zamontowania huśtawki. W aneksie kuchennym znalazła się dwupalnikowa kuchenka gazowa, blat do przyrządzania potraw, zlewozmywak i lodówka.

Kamper nadal z wyposażeniem karetki

Kabina kierowcy zachowała się w dobrym stanie, a w dodatku znajdują się w niej wciąż elementy przynależne karetce. Na konsoli środkowej nadal jest panel sterowania wszystkimi światłami i syrenami. Firma OttoEx, która sprzedaje ten pojazd, zwraca uwagę, że każdy z tych elementów jest sprawny, ale przypomina, że używanie ich na drodze jest nielegalne.

Wprawdzie na filmie i na zdjęciach tego nie widać, ale na dachu zamontowano panele słoneczne, które podłącza się do 40-amperowego miernika ładowania. Pojazd posiada również 100-amperowy akumulator litowo-jonowy i 140-amperowy inteligentny izolator akumulatora.