Mała sprzedaż, wysoka cena, to zapewne czynniki, które spowodowały mniejsze niż planował producent zainteresowanie niemiecką reprezentacyjną limuzyną koncernu Daimler.

Jednak za sprawą Xenatec Group z Weinsbergu, firmy która znana jest z produkcji przedłużonych limuzyn, powstanie kolejna wersja Maybacha. Maybach Coupé 57S powstanie w liczbie jedynie 100 egzemplarzy, a przy jego powstaniu udział będzie miał także Daimler.

Na bazie nadwozia limuzyny o długości 5,7 metra zmodyfikowana zostanie tylna część. Słupek B zostanie przesunięty o 20 cm do tyłu, co spowoduje zmianę kształtu i obniżenie tylnej części nadwozia. Poszerzone zostaną boki nadwozia i tylne błotniki. Bez zmian pozostanie rozstaw osi, który wynosi 3,39 m. Auto otrzyma 20-calowe obręcze kół z metali lekkich.

Do napędu przewidziano dwunastocylindrowy silnik 6,0 V12 Biturbo AMG, który po ostatnim faceliftingu otrzymał 48 KM i ma obecnie moc 650 KM (463 kW). Pozwala on na osiąganie maksymalnej prędkości 275 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h 5,0 sekundy.

Nadwozie otrzyma specjalne barwy, a wnętrze pokryte zostanie skórą. Nabywca będzie mógł także zamówić panoramiczny dach, sportowe fotele oraz pakiety Evo lub Sport.

W tym roku ma powstać 20 egzemplarzy, a każdy oferowany będzie za 650 tys. euro.