Bazowym modelem jest V40 z benzynowym silnikiem 1.6 T3 o mocy 150 KM. Takie auto wyceniono na 86 900 zł. 180-konna wersja T4 wymaga dopłaty 8 200 zł. Podstawowa odmiana wysokoprężna D2 z silnikiem 1.6 o mocy 115 KM kosztuje od 89 900 zł, jest zatem tylko o 3 000 zł droższa od najsłabszego benzyniaka. Dla zwolenników turbodiesli przewidziano jeszcze dwie wersje jednostki o pojemności dwóch litrów – D3 o mocy 150 KM oraz D4 o mocy 177 KM. Wszystkie silniki współpracują z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Sześciobiegowy automat jest dostępny w opcji tylko dla odmian D3 i D4.
W wyposażeniu standardowym nowej „V40-ki” znajduje się m.in.: układ wspomagania hamowania City Safety, sześć poduszek powietrznych, poduszka powietrzna dla pieszego, ABS, kontrola trakcji DSTC, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, klimatyzacja półautomatyczna, 16-calowe felgi aluminiowe (15-calowe w wersji D2) i komputer pokładowy. Dla osób oczekujących czegoś więcej przygotowano wyższe wersje wyposażenia: Kinetic, Momentum i Summum. Volvo V40 jest produkowane od maja br. w belgijskiej fabryce w Ghent.
„Takie pozycjonowanie cenowe nowego modelu, to efekt analizy rynku i oferty konkurencji. Wierzymy, że ta cena wpłynie na wysoką popularność modelu w Polsce” – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska
Nowe Volvo V40 - cennik
Galeria zdjęć
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione
Nowe Volvo V40 wycenione