- Peugeot obniżył na 2025 r. ceny 208 i 2008. To lubiane i popularne miejskie modele w gamie francuskiej marki. Oba kosztują teraz poniżej 100 tys. zł, a klasyczny hatchback nawet bardzo mocno odskoczył od tej psychologicznej granicy
- Nowy Peugeot 208 kosztuje teraz wyjściowo 74900zł, a Peugeot 2008 startuje od 98500 zł. Co ciekawe, do cennika crossovera wrócił mocniejszy silnik 1.2
- Obniżki cen dotknęły wszystkich wersji napędowych i wyposażenia
Miła niespodzianka, ponieważ o niskich cenach i obniżkach (poza wyprzedażami roczników) ostatnio pisaliśmy głównie w przypadku marek chińskich. Stellantis jednak wyraźnie zamierza w tym roku powalczyć o europejskiego klienta. Bardzo mocno odświeżył gamę w swoich markach, a teraz zaczął mieszać w cennikach. I to na plus dla kierowców. Powoli przyzwyczajaliśmy się do faktu, że za porządne miejskie auto z Europy lub Japonii trzeba zapłacić już ponad 100 tys. zł. Nowy cennik hatchbacka 208 zaczyna się jednak bardzo wyraźnie poniżej tej bariery. 100 tys. zł w bazowej wersji nie przekracza teraz także crossover 2008.
Przeczytaj także: Odłożyłem 40 tys. zł na francuskiego SUV-a. Na oku mam dwa. Mechanik: Weź tego
Peugeot 2008 - ceny 2025 r. Powrót silnika 1.2 PureTech 130 KM
Jeszcze do niedawna cennik Peugeota 2008 otwierało 113 tys. 500 zł. Teraz to 98 tys. 500 zł. I mówimy o regularnej cenie za nowy samochód. Nie ma mowy o rabatach czy wypychaniu modeli z poprzednich roczników. Peugeot po prostu obniżył ceny. Tak prezentują się aktualne. Obniżono ceny wszystkich wersji silnikowych, a do oferty wrócił silnik 1.2 o mocy 130 KM.
Napęd | Style | Allure | GT |
---|---|---|---|
PureTech 100 KM M6 | 98500 zł | 106 tys. 100 zł | - |
PureTech 136 KM EAT8 | - | 120 tys. 400 zł | 127 tys. 800 zł |
Hybrid 136 KM e-DCS6 | 119 tys. 900 zł | 127 tys. 500 zł | 134 tys. 900 zł |
EV 136 KM 50 kWh | 147 tys. 450 zł | 155 tys. 350 zł | 163 tys. 500 zł |
EV 150 KM 54 kWh | 152 tys. 250 zł | 160 tys. 150 zł | 168 tys. 300 zł |
Bazowa wersja wyposażenia Style zawiera m.in.:
- Reflektory w technologii Peugeot LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Peugeot i-Cockpit® z 3,5-calowym wyświetlaczem analogowym TFT
- Ekran dotykowy 10" & Bluetooth Radio & Telefon Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10" SD, Bluetooth, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne Stalowe obręcze kół 16" z kołpakami Silom
- Podgrzewane przednie fotele
- SPECYFICZNE DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ Pompa ciepła Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym Kabel do ładowania trybu 3 trójfazowy 22 kW Jednofazowa ładowarka pokładowa 7,4 kW
Z kolei w Allure, do której dopłata wynosi około ośmiu tys. zł kierowca dostaje jeszcze:
- Peugeot i-Cockpit® z 10-calowym wyświetlaczem cyfrowym Peugeot i-Connect
- Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10" HD, Bluetooth, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania przodem, wizualne i dźwiękowe
- Przyciemniane tylne szyby boczne i podgrzewana tylna szyba
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Relingi dachowe w kolorze błyszczącej czerni Aluminiowe obręcze kół 17" Karakoy diamentowane
- odwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
- SPECYFICZNE DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ Bezkluczykowe uruchamianie
Peugeot 208 - ceny 2025 r. Poniżej 75 tys. zł
Peugeot 208 wciąż jest jednym z najpopularniejszych samochodów w Europie. W 2024 r. zameldował się w czołowej dziesiątce bestsellerów na Starym Kontynencie. Polski cennik na 2025 r. może sprawić, że to będzie dobry rok małego Peugeota także nad Wisłą. Wyjściowo kosztuje teraz 74 tys. 900 zł. Niby sporo, ale wielu konkurentów zbliżyło się lub przekroczyło granicę 100 tys. zł. Niestety. Tyle samochody teraz kosztują.
Napęd | Style | Allure | GT |
---|---|---|---|
PureTech 100 M6 | 74900 zł | 87100 zł | - |
Hybrid 100 e-DCS6 | 89200 zł | 101 tys. 400 zł | 110 tys. 400 zł |
Hybrid 136 e-DCS6 | - | 107 tys. 400 zł | 116 tys. 400 zł |
EV 136 KM | 129 tys. 100 zł | 140 tys. 800 zł | 149 tys. 800 zł |
EV 156 KM | 133 tys. 900 zł | 145 tys. 600 zł | 154 tys. 600 zł |
Wyposażenie jest podobne jak w przypadku podwyższonego i napompowanego brat. Peugeot 208 w bazowej wersji Style oferuje m.in.:
- Reflektory w technologii Peugeot LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów
- Peugeot i-Cockpit® z 3,5-calowym kolorowym analogowym zestawem wskaźników
- Ekran dotykowy 10" oraz radio i telefon Bluetooth Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10" SD, Bluetooth, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania tyłem wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja manualna
- Podgrzewane przednie fotele
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
- Stalowe obręcze kół 16" „MONTI”
- DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa i automatyczne wycieraczki Kabel do ładowania trybu 3 trójfazowy 22 kW Jednofazowa ładowarka pokładowa 7,4 kW
Niewiele droższa, a jednak lepiej wyglądająca i wyposażona wersja Allure to m.in.:
- Peugeot i-Cockpit® 10" cyfrowym zestawem wskaźników Peugeot i-Connect
- Radio DAB z kolorowym ekranem dotykowym 10" HD, Bluetooth, bezprzewodowy Mirror Screen
- Wspomaganie parkowania przodem, wizualne i dźwiękowe
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa i automatyczne wycieraczki
- Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
- Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
- Aluminiowe obręcze kół 16" „NOMA” dwukolorowe, diamentowane
- DLA WERSJI ELEKTRYCZNEJ Bezkluczykowe uruchamianie