Technologia wykonania karbonowych felg jest bardzo skomplikowana – osobno wykonywane są piast i osobno kołnierze obręczy. Kołnierze powstają z plecionego włókna węglowego. Obie części są łączone, zaimpregnowane żywicą, utwardzone w wysokiej temperaturze. Felgi zachowują kolor karbonu, są tylko pokryte bezbarwnym lakierem.
Karbonowe felgi są lżejsze o 8,5 kg od tych wykonanych z lekkich stopów, mają o 20 proc. większą wytrzymałość.
Do wykonania jednej karbonowej felgi potrzeba 18 km włókna węglowego – gdyby to przeliczyć na powierzchnię wychodzi 8 metrów kwadratowych tkaniny węglowej.
Felgi karbonowe będą montowane jako opcja w Porsche 911 Turbo S Exclusive Series. Na przedniej osi w rozmiarze 9x20 (wymiary w calach), na tylnej – 11,5x20. W sprzedaży pojawią się na początku 2018 roku. Cena – 78 352 zł.