Proponowany rabat obejmuje maksymalnie trzy tankowania w miesiącu, nie więcej niż 50 l każde. W ciągu najbliższych dni, na analogicznych zasadach, zostanie również aktywowany dedykowany rabat dla użytkowników Karty Dużej Rodziny w wysokości 40gr/l. Koszt każdego kolejnego litra paliwa zatankowanego powyżej 50 l rozliczony zostanie według widocznej na pylonie stawki obowiązującej na stacji paliw, na której realizowana jest transakcja. Akcja będzie obowiązywała w okresie wakacyjnym, tj. do 31.08.2022 r., na wszystkich stacjach gdańskiego koncernu. Poza tym rabat nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi aktywnymi na stacjach paliw Lotos, oprócz promocji "Wakacyjna loteria Lotos".

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

- podkreśla Wojciech Weiss, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa.

Co trzeba zrobić, żeby dostać rabat?

Klient musi spełnić jeden warunek, aby otrzymać rabat 30 gr na litrze paliwa, tj. być aktywnym uczestnikiem programu Navigator. To oznacza, że klient musi mieć zarejestrowaną tradycyjną lub wirtualną kartę Navigator na stronie koncernu, lub w aplikacji Navigator oraz zaakceptowany aktualny regulamin programu.

Dopiero po spełnieniu tego warunku każdy klient otrzyma na swoim koncie w aplikacji Navigator lub na stronie internetowej trzy kupony rabatowe miesięcznie, które będą ważne do końca miesiąca. Aby skorzystać z promocji, należy przy transakcji przedstawić kasjerowi aktywną kartę Navigator (nośnik fizyczny lub kartę online) oraz kupon elektroniczny, który wyświetla się po zalogowaniu się do konta w aplikacji Navigator lub na stronie koncernu.

Tym klientom Lotos nie udzieli rabatu

Z promocji wyłączone są transakcje realizowane z użyciem kart Lotos Biznes i innych kart flotowych akceptowanych na stacjach Lotos. Promocją nie są objęte paliwa zatankowane do pojemników innych niż bak pojazdu. Za paliwo zrabatowane w promocji nie będą naliczane punkty Navigator.