Suberb łączy odważny design i najnowocześniejsze technologie z wysoką jakością wykonania i niezawodnością, zapewniając poczucie autentycznego komfortu.

Konstruktorzy Skody pomyśleli o wszystkim i o wszystkich: Superb otacza najwyższym bezpieczeństwem i komfortem każdego pasażera. Jak wszystkie modele Skody w ofercie, tak i okręt flagowy marki uzyskał maksymalną notę pięciu gwiazdek w niezależnych testach zderzeniowych NCAP.

Każda Skoda Superb jest unikatowa dzięki licznym możliwościom konfiguracji i indywidualizacji, ale w jednym wszystkie z nich są identyczne: o bezpieczeństwo dba niezliczona liczba systemów i bezprecedensowych rozwiązań. Obok systemu kontroli trakcji, dodatkowa elektroniczna blokada dyferencjału XDS+ sprawia, że nawet tak duży samochód zachowuje maksymalną przyczepność na każdym zakręcie, w każdych warunkach.

Funkcja monitorowania martwego pola nadzoruje obszar wokół samochodu, ostrzegając o innych użytkownikach, którzy znajdą się w martwym polu lusterek. Tutaj rozumienie bezpieczeństwa wychodzi poza utarty schemat: nowa Skoda Superb wyposażona jest w nowoczesne reflektory biksenonowe z funkcją maskowanych świateł drogowych, dzięki którym kierowca może niemal bez przerwy korzystać ze świateł drogowych nie oślepiając innych uczestników ruchu. Skoda nie podejmuje w zakresie bezpieczeństwa żadnych oszczędności, wyposażając każdą wersję modelu Superb w siedem poduszek bezpieczeństwa. Dodatkowo w wyposażeniu opcjonalnym dostępne są boczne poduszki bezpieczeństwa dla tylnej kanapy.

Bogata oferta jednostek napędowych w tym modelu osiągnęła nowy poziom wszechstronności: rozrosła się do aż szesnastu rozmaitych konfiguracji. Zarówno uznane silniki TDI, jak i sprawdzone jednostki TSI, spełniają najbardziej surowe normy czystości spalin EURO 6.

Skoda Superb oferuje także napęd 4x4, gwarantujący niezrównaną przyczepność i pewność prowadzenia. Precyzyjna automatyczna skrzynia biegów DSG polepsza ekonomikę jazdy, trafnie odgadując intencje kierowcy. To rozwiązanie w najlepszym duchu Skody: nowoczesna technika jest wykorzystywana nie tylko dla najwyższego komfortu, ale i niskich kosztów eksploatacji.

Trzecia generacja modelu emituje bezprecedensowo niskie ilości CO2 i tlenków azotu, jeszcze silniej ograniczając swoje zapotrzebowanie na paliwo.

Wspólnymi wysiłkami z mnogością rozwiązań sięgających tak wyszukanych, jak optymalizacja aerodynamiczna nadwozia, dezaktywacja cylindrów, odzyskiwanie energii z hamowania czy aktywne sterowanie pracą silnika, obniżenie zużycia paliwa sięgnęło nawet 30%. Oszczędzanie jeszcze nigdy nie było tak komfortowe!