Oto niezwykła włoska tradycja. Co roku tuż przed świętami Lamborghini poszukuje największych miłośników marki. W zeszłym roku fanów poszukiwano wśród dzieci odwiedzających sklep z zabawkami. Film z ubiegłorocznej akcji zgromadził już ponad 24 miliony wyświetleń. Czy tegoroczny pobije imponujący wynik?

W tym roku Lamborghini przygotowało niespodziankę amerykańskiej rodzinie. Ojciec z małoletnim synem cierpliwie budowali replikę modelu Aventador. Nie była to jednak kolejna garażowa próba budowy nadwozia przy użyciu młotka, przecinaka i spawarki. Zainteresowani sięgnęli bowiem po nowoczesną technologię druku 3D. To na drukarce powstało wiele komponentów do repliki.

Próba budowy repliki mogła się nie spodobać Włochom. W komunikacie prasowym wspomniano, że „Automobili Lamborghini jest przeciwne wszelkim próbom fałszowania”. W rodzinnym projekcie Sterlinga i Xandera dostrzeżono jednak potencjał. Stąd decyzja, by na kilka dni przed Bożym Narodzeniem zrobić dziecku świąteczną niespodziankę.

W miejsce nieukończonej repliki w garażu podstawiono prawdziwy egzemplarz Lamborghini Aventador, by ojciec wspólnie z synem mogli wybrać się na kilkudniową przejażdżkę. A jaka była reakcja dziecka na niezwykłe auto w garażu? Zobaczcie sami. Film jest już do obejrzenia m.in. w serwisie YouTube.