• Firma wprowadza program Mazda Last Minute, który daje wgląd w stany magazynowe polskich dealerów
  • Japoński producent reaguje w ten sposób na zwiększony popyt w 2021 r.
  • Mazda zapewnia dostępność większości modeli poza SUV-em CX-5 i najnowszą "szóstką"

W ubiegłym roku to właśnie Mazda borykała się z potężnym, ponad 68% spadkiem sprzedaży nowych aut w Polsce, ale wtedy wielu innych producentów również zaobserwowało mniejszy popyt. Teraz rynek zmienił się o 180 stopni. Tym razem brakuje nie klientów, a samochodów. Nauczona zaszłoroczną sytuacją firma błyskawicznie reaguje i proponuje klientom dostęp do gotowych egzemplarzy. W tym celu powstała specjalna wyszukiwarka w ramach programu Mazda Last Minute.

Mazda Last Minute

Japoński producent proponuje wgląd w dostępność egzemplarzy u poszczególnych dealerów. Zdaniem biura prasowego firmy oferta widoczna w sieci jest aktualizowana w czasie rzeczywistym, a więc jeśli coś jest na stronie, to można takie auto kupić. Na tę chwilę baza zawiera listę kilkuset sztuk gotowych do odbioru w salonach Mazdy w całej Polsce.

Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland zapewnia, że zabezpieczona jest dostępność 750 aut, a drugie tyle będzie wyprodukowane w najbliższych tygodniach. Jedyne wyzwania związane są z dostępnością Mazdy CX-5 i Mazdy 6. Dostawy tej pierwszej planowane są na przełom stycznia i lutego 2022 r. Podobnie z "szóstką" – pula samochodów dotrze dopiero na początku przyszłego roku.