Auto Świat Wiadomości Aktualności Znamy już polskie ceny Forda C-MAX i Grand C-MAX

p { margin-bottom: 0.21cm; }

Za najtańszego C-MAX-a z benzynowym silnikiem 1.6 Duratec o mocy 106 KM i manualną, 5-stopniową skrzynią biegów w podstawowej wersji wyposażenia Ambiente należy zapłacić 63 300 zł. Większy Grand w takiej samej konfiguracji jest o 3 tys. zł droższy.

Nowy Ford C-MAX to pierwszy model Forda na świecie, który jest wyposażony w nowy, wysokowydajny motor benzynowy EcoBoost o pojemności 1,6 l. Minivany z tą jednostką, to już wydatek odpowiednio 74 100 i 77 100 zł.

Cennik z kwotami 100 900 zł oraz 103 650 zł zamykają topowe odmiany Titanium z wysokopręźnym motorem 2.0 Duratorq TDCi o mocy 163 KM, połączonym z dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią PowerShift o 6 przełożeniach.

Na Forda C-MAX i Grand C-MAX już można składać zamównienia.

Jesteście ciekawi jak jeździ najnowsza propozycja Forda w klasie kompaktowych minivanów? My wiemy, sprawdziliśmy oba. Zapraszamy do lektury naszej relacj z pierwszych jazd: Ford C-Max i Grand C-Max: Podwójna stawka Forda

SilnikAmbienteTrendTitanium
1.6 Duratec 105 KM M563 30066 85074 200
1.6 Duratec 125 KM M5-69 85077 200
1.6 Duratec 125 KM Flexi-Fuel M567 55071 10078 450
1.6 EcoBoost 150 KM M6-74 10081 450
1.6 EcoBoost 182 KM M6-78 60085 950
1.6 TDCi 95 KM DPF M670 80074 35081 700
1.6 TDCi 115 KM DPF M6-77 35084 700
2.0 TDCi 115 KM DPF MPS6-86 35093 700
2.0 TDCi 140 KM DPF M6-81 10088 450
2.0 TDCi 140 KM DPF MPS6-90 10097 450
2.0 TDCi 163 KM DPF MPS6-93 550100 900

Duratec - silnik benzynowyTDCi - silnik wysokoprężnyEcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowanyFlex-Fuel - wilnik wielopaliwowy (benzyna, miesznaka E85)DPF - filtr cząsteczek stałychM5 - manualna 5-biegowa skrzynia biegówM6 - manualna 6-biegowa skrzynia biegówMPS6 - automatyczna 6-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów PowerShiftBazowa wersja wyposażenia Ambiente zawiera m.in.: inteligentny system bezpieczeństwa IPS, system ABS z EBD, elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP z układem kontroli trakcji, 8 poduszek powietrznych (w tym kutrynowe), komputer pokładowy, elektryczne przednie szyby i lusterka boczne, centralny zamek z pilotem i zdalne sterowanie radiem na kierownicy. Niestety nawet klimatyzacja manualna wymaga dopłaty 4,5 tys zł, podobnie jak radio (1900 zł).

W środkowej odmianie Trend ręczna „klima” jest już w standardzie. Ponadto mamy tutaj możliwość wyboru dodatkowego wyposażenia z bogatej listy pakietów.

Poprzednią generację Forda C-Max sprawdziliśmy w teście długodystansowym. Zobacz jak wypadł - Ford Focus C-Max 2.0 TDCi Trend - Pełen werwy i niespodzianek

Najbogatsza opcja Titatnium posiada jeszcze m.in.: dwustrefową automatyczną klimatyzację, zaawansowany układ ESP (elektroniczny układ toru jazdy ESP z kontrolą trakcji TA oraz układem wspomagania awaryjnego hamowania i układem ułatwiającym ruszanie na wzniesieniach HSA), czujnik deszczu, światła przeciwmgielne, 16-calowe obręcze kół z lekkich stopów oraz stoliki w oparciach tylnych foteli.

SilnikAmbienteTrendTitanium
1.6 Duratec 105 KM M566 30069 85076 950
1.6 EcoBoost 150 KM M6-77 10084 200
1.6 EcoBoost 182 KM M6-81 60088 700
1.6 TDCi 95 KM DPF M673 80077 35084 450
1.6 TDCi 115 KM DPF M676 80080 35087 450
2.0 TDCi 115 KM DPF MPS6-89 35096 450
2.0 TDCi 140 KM DPF M6-84 10091 200
2.0 TDCi 140 KM DPF MPS6-93 100100 200
2.0 TDCi 163 KM DPF M6-87 55094 650
2.0 TDCi 163 KM DPF MPS6-96 550103 650
Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków