W I półroczu 2015 r. Peugeot sprzedał 886 tys. samochodów, co oznacza 3,6 proc. wzrost. W porównaniu z znalogicznym okresem minionego roku, w Europie sprzedano o 6,7 proc. samochodów więcej, w Azji – 9,6 proc., w Afryce i na Bliskim Wschodzie – 10,9 proc. oraz w regionie Indii i Paycfiku – 50,2 proc., kontnuując jednocześnie proces stałego wzbogacania wyposażenia gamy modelowej.

Podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego IAA 2015 we Frankfurcie nad Menem także nie zabraknie premier z lwem na masce.

Na powierzchni ponad 2900 m2 na publiczność czekają niezwykłe wrażenia dzięki światowej premierze 308 GTi by PEUGEOT SPORT oraz dwóch aut koncepcyjnych PEUGEOT FRACTAL, a także ekspozycji PEUGEOT QUARTZ z nowym dwukolorowym nadwoziem i imponującego modelu studyjnego 308 R HYbrid.

Peugeot zaprezentuje swój know-how w zakresie sportowych konstrukcji i zaawansowanych technologii poprzez dwie wystawy tematyczne.

Na wystawie poświęconej sportowi pojawią się samochody 308 GTi by PEUGEOT SPORT, 208 GTi by PEUGEOT SPORT i RCZ R, nowy 308 Racing Cup oraz symulatory 308 GTi by PEUGEOT SPORT i Peugeot Vision Gran Turismo. Wystawa, której tematem są zaawansowane technologie, zaprezentuje gamę wydajnych silników PureTech i BlueHDi, skrzynię biegów EAT6 oraz podwozie 308 R HYbrid.

W części stoiska zwracającej uwagę dwubarwnym wykończeniem i miedzianym odcieniem, PEUGEOT zaoferuje również możliwość zanurzenia się w strefie concept caru FRACTAL, miksującej dźwięki stworzone przez Amona Tobina ze światłem i wideo. Goście odwiedzający stoisko będą mogli również odpocząć i naładować swoje telefony komórkowe w strefie lounge. Będzie tu można napić się kawy lub szklanki wody zapoznając się jednocześnie z pracą stylisty Peugeot, a także zanurzając się w świecie zapachów opracowanych wspólnie z firmą Scentys.