GT-R z roku modelowego 2017 ma zmienioną karoserię, odnowione wnętrze, a pod maską mocniejszy o 18 KM silnik, który teraz rozwija 570 KM.

Serce Nissana GT-R to benzynowy motor 24-zaworowy V6 o pojemności 3,8 litra z podwójnym doładowaniem.

Rozwija moc 570 KM (w dotychczasowej wersji 552 KM) przy6800 obr./min.

Wytwarza też gigantyczny moment obrotowy 633 Nm.

Silniki GT-R montowane są ręcznie przez jednego, wysoko wykwalifikowanego mechanika.

Z silnikiem współpracuje dwusprzęgłowa, 6-biegowa przekładnia.

W Nissanie GT-R rocznik 2017 poprawiono także zawieszenie – jest teraz sztywniejsze i pozwala pokonywać zakręty z większą prędkością.

GT-R wyposażany jest w 20-calowe felgi z kutego aluminium.

Oprócz zmian mechanicznych w nowym Nissanie GT-R wprowadzono delikatne zmiany w karoserii – nowa jest m.in. kratka wlotu powietrza do silnika, wzmocniono także pokrywę silnika, aby wyeliminować drgania przy dużych prędkościach.

Tył pojazdu został też delikatnie zmieniony pod kątem lepszej aerodynamiki i zapewnienia większej przyczepności kół do nawierzchni.

Zmiany wprowadzono także we wnętrzu GT-R-a. W modelu roku 2017 zmieniona jest cała deska rozdzielcza oraz zestaw wskaźników.

Aby obsługa mniej absorbowała kierowcę, zmniejszono z 27 do 11 liczbę przełączników służących do sterowania radiem i nawigacją.

Część funkcji wyświetlana jest na 8-calowym ekranie dotykowym.

Nowy Nissan GT-R ma też zmienioną kierownicę z manetkami do zmiany biegów – obsługuje się je bez konieczności odrywania rąk od koła kierownicy.

Nowy Nissan GT-R w sprzedaży pojawi się latem 2016 roku.