Te auta kupują głównie Brytyjczycy, gdyż w ofercie są jedynie egzemplarze przeznaczone do ruchu lewostronnego. Auta mają wyjątkowo długie oznaczenie – Wildcat Defender LS3 V8 110 XS SW, co oznacza: rozstaw osi 110 cali (2794 mm), ośmiocylindrowy silnik LS3, a SW to Station Wagon, czyli kombi.
Jednostka napędowa pochodzi od Corvetty i ma pojemność skokową 6.2 l oraz moc 437 KM i maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 4700 obr./min. Współpracuje on z sześciostopniową przekładnią automatyczną GM 6L80. Moc tego silnika można zwiększyć nawet do 558 KM.
Na firmowych zdjęciach auto wygląda jak seryjne. Ma jednak szersze błotniki, zmodyfikowane zderzaki, a we wnętrzu sportowy pakiet skórzany. Wszystkie systemy doskonale współpracują z nowa jednostką napędową, co jest niewątpliwą zasługą specjalistów firmy Wildcat.