2 kwietnia 2013 r. Sophie Passard została mianowana dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Zastąpiła Guillaume’a Ducresta, który otrzymał stanowisko w ramach struktury Grupy PSA w Austrii.
Po zmianach organizacyjnych Sophie Passard odpowiada za wyniki handlowe marki Peugeot oraz reprezentuje ją wobec sieci autoryzowanych dystrybutorów, klientów oraz mediów w Polsce.
W ramach struktury międzynarodowej dyrektor marki Peugeot w Polsce hierarchicznie podlega Albéricowi Chopelin, Dyrektorowi Europy Centralnej i Północnej, który z kolei bezpośrednio odpowiada Dyrektorowi Generalnemu Marki Peugeot, Maxime’owi Picat. Analogiczne zmiany struktury zostały wprowadzone w całej Europie.
Sophie Passard pracuje w Grupie PSA od ponad 25 lat. W swojej karierze pełniła wiele funkcji w dyrekcjach sprzedaży, marketingu i w obsłudze posprzedażnej. Przed przyjazdem do Polski w październiku 2012 r. była dyrektorem marki Peugeot, a następnie dyrektorem obu marek Peugeot i Citroën w Chorwacji. Jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych i Ekonomicznych w Paryżu.