Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW

BMW

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]
Co warto kupić

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]

Czy starsze auta faktycznie zużywały więcej paliwa? Sprawdziliśmy 90 aut
Oldtimer

Czy starsze auta faktycznie zużywały więcej paliwa? Sprawdziliśmy 90 aut

Limuzyny z lat 70. - która jest najlepsza?
Oldtimer

Limuzyny z lat 70. - która jest najlepsza?

Pięciocylindrowiec z turbo czy zwykła rzędowa "szóstka"? Napęd na przód czy na tył? Ten pojedynek podzielił kiedyś samochodowy świat. A jaki wynik starcia będzie dziś?

Czy diesel nadal jest najlepszy? Sprawdzamy
Porównania samochodów

Czy diesel nadal jest najlepszy? Sprawdzamy

Paliwo jest coraz droższe. Zatem w teście pięciu modeli sprawdzamy, w jaki sposób można zaoszczędzić podczas jazdy samochodem. Przeanalizowaliśmy jazdę oszczędną względem normalnej, ale przy zastosowaniu takiego samego rodzaju paliwa. Ponadto skontrolowaliśmy czy da się zaoszczędzić, a jeżeli tak to ile, jeżeli zamiast benzyny czy oleju napędowego zdecydujemy się na auto napędzane LPG, prądem lub wodorem.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Audi Q8 kontra BMW X6 - za grube, by być piękne?
Porównania samochodów

Audi Q8 kontra BMW X6 - za grube, by być piękne?

Czy to nie przesada, żeby SUV-y były takie wielkie, mocne i ciężkie? Komu to jest potrzebne do szczęścia? Tego nie wiemy, chociaż się domyślamy. Ale wiemy, że za chwilę jeden z tych kolosów pokaże rywalowi swój obfity tył

W latach 60. marzył o nich każdy, ale mogli mieć nieliczni. Czym zachwycają do dziś coupé Alfy Romeo, BMW, Mercedesa i Fiata?
Oldtimer

W latach 60. marzył o nich każdy, ale mogli mieć nieliczni. Czym zachwycają do dziś coupé Alfy Romeo, BMW, Mercedesa i Fiata?

W swoim złotym okresie auta z nadwoziami coupé były wzorcami elegancji i wyższej kultury motoryzacyjnej. Do tego samochody były wtedy tak różnorodne, że trudno jest wyłonić z nich najlepszego kompana letnich wycieczek. Ale mimo wszystkich tych trudności jednak spróbujemy!

W latach 50. XX w. zdobyły status prawdziwych ikon motoryzacji. Poznajcie 20 najpiękniejszych aut tamtego okresu
Oldtimer

W latach 50. XX w. zdobyły status prawdziwych ikon motoryzacji. Poznajcie 20 najpiękniejszych aut tamtego okresu

Lata 50. XX w. to najciekawszy i najpiękniejszy okres w dziejach motoryzacji. Powstawały wtedy modele do dziś uznawane za stylistyczne perełki, cenione przez kolekcjonerów, będące ozdobą każdej aukcji, zlotu czy konkursu elegancji.

Sprawdzamy klasyczne BMW M. To od lat wzorce sportowych limuzyn
Oldtimer

Sprawdzamy klasyczne BMW M. To od lat wzorce sportowych limuzyn

Od lat 70. XX wieku w alfabecie BMW litera M jest zdecydowanie najszybsza. Postanowiliśmy więc przyjrzeć się bliżej najciekawszym i najbardziej spektakularnym pojazdom z tym oznaczeniem.

Mamy zdjęcia BMW M5 Touring. Nietypowy napęd ma przynieść rekordową moc
Aktualności

Mamy zdjęcia BMW M5 Touring. Nietypowy napęd ma przynieść rekordową moc

To będzie pierwsze BMW M5 kombi po 14 latach przerwy i jednocześnie najmocniejsze tego typu auto w historii bawarskiej marki. Obaj poprzednicy ponieśli srogą rynkową klęskę. Czy tym razem w końcu się uda?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć
Co warto kupić

BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć

Używane BMW serii 3 E90 można kupić już za 20 tys. zł. Jednak najtańsze egzemplarze prawie zawsze wymagają dużego doinwestowania, a BMW pomimo wieku nie należy do tanich w utrzymaniu. Jaką więc wybrać "trójkę" E90, żeby się nie okazało, że wydamy masę pieniędzy na naprawy? Lepszy będzie diesel czy benzyna?

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!
Co warto kupić

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

A zwłaszcza ten dwulitrowy, który – notabene – stanowi trzon oferty używanego BMW serii 3 z lat 2011-19. Sprawdzamy, ile warta jest "trójka" typoszeregu F30/31. Ceny zakupu, właśnie w przypadku wersji 2.0d N47 z początku produkcji, robią się coraz bardziej zachęcające i zaczynają się już od niecałych 40 tys. zł.

Kiedy najwięksi producenci przestaną produkować spalinowe auta? Sprawdzamy
Aktualności

Kiedy najwięksi producenci przestaną produkować spalinowe auta? Sprawdzamy

Od 2035 r. w Unii Europejskiej nie będzie można zarejestrować nowego spalinowego samochodu osobowego. Jak są na to przygotowani najwięksi producenci? Kiedy wyłączą silnik tłokowy?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji
Co warto kupić

Ranking kombi klasy wyższej z dieslem - 10 najciekawszych propozycji

Oto praktyczne wersje aut klasy wyższej, które sprawdzą się w różnych sytuacjach – i w roli rodzinnych transportowców, i pojazdów do małego biznesu. Tym razem wybraliśmy 10 aut z dieslem w różnej cenie.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?
Co warto kupić

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

Zakup względnie taniego modelu klasy wyższej zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko, bo nawet zadbane egzemplarze mogą wymagać pewnych nakładów. Ale jeśli wybierzesz Volvo S80 II lub któregoś z jego głównych rywali, raczej nie pożałujesz. O ile będzie to zadbany egzemplarz z pewną historią.

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!
Testy długodystansowe

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!

Oto najlepsi z najlepszych, czyli czołowa dziesiątka samochodów, które uczestniczyły w naszym wymagającym sprawdzianie trwałości na dystansie 100 tys. km (niekiedy nawet większym) i zaliczyły go brawurowo!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Elektryczny czy "normalny"? Sprawdziłem skutery BMW C 400 X i BMW CE 04. Jeden z nich skradł moje serce
Testy

Elektryczny czy "normalny"? Sprawdziłem skutery BMW C 400 X i BMW CE 04. Jeden z nich skradł moje serce

Niby podobne, a jednak całkiem inne. "W zasadzie nie można ich porównywać" – usłyszałem, odbierając testowy, spalinowy skuter BMW. To prawda, pojazdy te pochodzą z dwóch innych orbit motoryzacji. Tradycyjnego, czyli spalinowego, oraz z coraz bardziej rozpychającego się na rynku świata pojazdów elektrycznych. Ale czy naprawdę nie można ich porównywać? Nie tylko można, ale nawet trzeba, bo prędzej czy później każdy z nas będzie musiał zadać sobie pytanie — czy to już czas.

Wielkie rozczarowania. Najwspanialsze prototypy, które nie trafiły do produkcji
Aktualności

Wielkie rozczarowania. Najwspanialsze prototypy, które nie trafiły do produkcji

Prototyp, salon sprzedaży, później komis, na koniec złom. Z reguły tak wygląda życie samochodu. Czasem kończy się już na pierwszym przystanku, bo część prototypów niestety nie trafia do produkcji. W przypadku tej dziewiątki to naprawdę wielkie "niestety" i to przez bardzo duże "N". Oto największe rozczarowania: fenomenalne samochody, które nigdy się nie zmieniły w seryjne auta.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Szalony pościg za motocyklistą. Policyjne BMW roztrzaskane
Aktualności

Szalony pościg za motocyklistą. Policyjne BMW roztrzaskane

Rozbiciem motocykla i uszkodzeniem nieoznakowanego policyjnego radiowozu BMW zakończył się pościg za motocyklistą. Cała akcja rozegrała się w poniedziałek (19 czerwca) w Grudziądzu i na drogach powiatu grudziądzkiego. Oprócz pojazdów w zdarzeniu ucierpiał również kierowca jednośladu.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Materiał promocyjny
Kiedyś była tu kopalnia Kleofas. Dziś stoi największy salon BMW w Europie
Aktualności

Kiedyś była tu kopalnia Kleofas. Dziś stoi największy salon BMW w Europie

Na świecie jest tylko kilka salonów BMW takiego formatu – w Nowym Jorku, Rzymie, Sydney i Dubaju. Teraz pojawia się kolejny, a jego powierzchnia 9870 m kw. czyni go największym tego typu obiektem BMW w Europie. Adres? Bocheńskiego, Katowice, Polska.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Od tych SUV-ów trzymaj się z daleka – generują olbrzymie koszty utrzymania
Używane

Od tych SUV-ów trzymaj się z daleka – generują olbrzymie koszty utrzymania

Nie jest tajemnicą, że ogromny SUV z wielkim silnikiem, generuje kolosalne koszty utrzymania. Wśród tego typu samochodów, są jednak i takie, które nie tylko drenują portfele właścicieli dużym spalaniem, lecz także kosztownymi awariami. To właśnie na nie musicie uważać.

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34
Używane

Tanie, klasyczne i daje dużo frajdy – prześwietlamy BMW 5 E34

BMW E34 to jeden z najtańszych youngtimerów tej marki. Auto miewa swoje kaprysy. Na szczęście ich usunięcie nie jest aż tak trudne i aż tak kosztowne, jak w wielu podobnych modelach z tego samego okresu produkcji. Na co zwrócić uwagę przed zakupem tego wiekowego, ale wiąż a może znowu atrakcyjnego BMW.

BMW M3 bez zbędnych bzdur i błyskotek pod maską
Oldtimer

BMW M3 bez zbędnych bzdur i błyskotek pod maską

Trzy generacje BMW M3 – E30, E36 i E46 – zostały zbudowane jeszcze według starych dobrych zasad: żadnego doładowania, a moc wynika jedynie z pojemności i techniki. Zgadnijcie, która z nich zrobiła na nas największe wrażenie?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.