Auto Świat Delphi dla VW Polo BlueMotion

Delphi dla VW Polo BlueMotion

Koncerny Delphi i Volkswagen opracowały przyjazne dla środowiska naturalnego systemy silników Diesla, które są montowane w nowym, 3-cylindrowym VW Polo BlueMotion.

Volkswagen Polo BlueMotion
Volkswagen Polo BlueMotionOnet

To pozwala Volkswagenowi na zaoferowanie klientom pojazdu charakteryzującego się niskim poziomem emisji CO2 oraz niskim zużyciem paliwa.

Po ponad rocznej współpracy z firmą Volkswagen nad opracowaniem systemu, firma Delphi, która jest globalnym liderem w produkcji systemów sterowania silnikiem, dostarcza swój system Multec Diesel Common Rail do nowego 1,2-litrowego, 3-cylindrowego VW Polo BlueMotion.

Produkowany przez Delphi system Multec Common Rail pomaga w realizacji koncepcji obniżania pojemności skokowej silników przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności cenowej i osiągów. System ten, wyposażony w szybki wtryskiwacz z siłownikiem elektromagnetycznym, został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w roku 2000 i od tego czasu podlegał zmianom i ulepszeniom, tak by spełniał stale zmieniające się normy emisji, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności cenowej i konkurencyjności pod względem walorów jezdnych i osiągów samochodów, w których był montowany.

System Common Rail montowany w Volkswagenie Polo BlueMotion wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania wtryskiwaczy solenoidowych, współpracujących z najnowszą generacją pomp paliwowych DFP6 Delphi. Takie połączenie pozwala na osiągnięcie poziomu emisji CO2 równego 87 g/km.

Poprawa wydajności systemu wtrysku i charakterystyk spalania została osiągnięta dzięki zredukowaniu strat ubocznych, obniżeniu masy podzespołu i zużycia energii oraz poprawie charakterystyk hydraulicznych. Dzięki tym wszystkim elementom, system wtryskiwaczy Delphi przeznaczanych dla silników Diesla Common Rail będzie mógł być stosowany do wszystkich wysilonych silników, montowanych w samochodach różnych klas.

Dodatkową zaletą konstrukcji Delphi jest zastosowanie unikalnego mechanizmu wałka i stopy. Krzywka z podwójnym garbem zapewnia dwa cykle pompowania na każdy obrót pompy, redukując tym samym liczbę koniecznych suwów pompy. W późniejszym czasie, przy zastosowaniu w silnikach 4-cylindrowych, możliwość działania pompy z szybkością równą liczbie obrotów silnika, w połączeniu z krzywką o podwójnym garbie, pozwoli na zsynchronizowanie cykli pompowania paliwa z cyklami wtrysku. To skuteczna metoda pozwalająca na osiągnięcie najniższego z możliwych poziomu emisji przy jednoczesnym zachowaniu znakomitych osiągów silnika.

Oprócz systemu Multec Diesel Common Rail system, nowy 1,2-litrowy, 3-cylindrowy Volkswagen Polo BlueMotion został wyposażony w system zabezpieczający przed kradzieżą i immoblizer oraz chłodnicę i kompresor opracowane przez firmę Delphi.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków