• Inni tylko mówią o 1000-konnych napędach elektrycznych, Tesla wysyła 1020 KM na drogi
  • Kierownica inna niż w seryjnych samochodach ma minimum przycisków i wygląda jakby służyła pilotowi odrzutowca
  • Rewelacyjne osiągi: 6-osobowy, ciężki SUV przyspiesza od startu do setki w zaledwie 2,6 s
  • Cena stosowna do mocy i osiągów skutecznie wyeliminuje większość chętnych

Wdepnięcie pedału hamulca Tesli Modelu X Plaid powoduje zamknięcie drzwi. Elektryczny SUV ma kierownicę, która już nią nie jest. Kierunkowskazy, wycieraczki i zmiana biegów – bez dźwigni do obsługi. I jak tu rozpędzić ten samochód w 2,6 s do setki? Jak w ogóle ruszyć z miejsca?

Jesteśmy jednymi z pierwszych biorących udział w szybkim teście Tesli Modelu X Plaid. Trzy silniki elektryczne, napęd 4x4, moc 1020 KM! Tesla mówi o top of the line, inni o face liftingu, prawdą jest, że wchodzące do sprzedaży Model S Plaid i Model X Plaid zostały poddane największym przeróbkom od debiutu w 2013 r., ewentualnie 2015 r.