Auto Świat EV Testy Audi Q8 Sportback 50 e-tron. Tak jeździ odnowiony, stylowy SUV na prąd

Audi Q8 Sportback 50 e-tron. Tak jeździ odnowiony, stylowy SUV na prąd

Audi e-tron doczekało się w 2022 r. modernizacji, a przy tym zmieniło się nazewnictwo tego modelu i teraz mamy Audi Q8 e-tron. Gama napędowa obejmuje układy o mocy 340 KM, 408 KM oraz 503 KM. Mogliśmy przekonać się, jak w codziennym użytkowaniu sprawdza się bazowa wersja silnikowa z nadwoziem typu Sportback.

Audi Q8 e-tron
Zobacz galerię (6)
Auto Bild
Audi Q8 e-tron
  • Audi Q8 Sportback 50 e-tron napędzane jest 340-konnym układem dwóch, elektrycznych silników – po jednym z przodu oraz z tyłu samochodu
  • Samochód uzyskuje setkę po 6 s, rozpędza się maksymalnie do 200 km/h, a dzięki bateriom o pojemności 89 kWh ma zasięg 505 km
  • Audi Q8 Sportback 50 e-tron to wydatek minim 356 300 zł

Od 2018 r. na rynku jest elektryczne Audi e-tron. W tej postaci jest to pełnowartościowy SUV z nadwoziem o długości 4,91 m. Dwa lata później gamę uzupełniła odmiana Sportback utrzymana w stylistyce coupe.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji