• VW Arteon w hybrydowej wersji plug-in dysponuje łączną mocą 218 KM
  • Bateria o pojemności 10,4 kW zapewnia zasięg w trybie elektrycznym do 57 km w cyklu WLTP, realnie w teście niespełna 50 km
  • Na prądzie można jechać z maksymalną prędkością 135 km/h

Na tle bardziej klasycznego Passata Arteon rzeczywiście jawi się jak model bardziej wyrafinowany, a VW nie ukrywa, że celuje nim w segment premium. Auto obecne jest na rynku już od 2017 roku (przy okazji face liftingu w 2020 roku jego paleta powiększyła się o jeszcze bardziej stylową odmianę Shooting Brake) i w tym czasie zdążyło zaskarbić sobie sympatię klientów.

Aktywne zawieszenie DCC (standard)pozwala regulować sztywność amortyzacji w trzech zakresach: Comfort, Normal i Sport. W tym ostatnim wyraźnie się usztywnia, ale nie wpływa negatywnie na komfort jazdy Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Aktywne zawieszenie DCC (standard)pozwala regulować sztywność amortyzacji w trzech zakresach: Comfort, Normal i Sport. W tym ostatnim wyraźnie się usztywnia, ale nie wpływa negatywnie na komfort jazdy

Zobacz też: Nowe generacje Volkswagena Passata, Audi A4 i BMW serii 5. Już tylko elektryczne?