Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Honda

Honda

Honda

Honda to japońska marka produkująca samochody osobowe, dostawcze, motocykle oraz silniki do różnego rodzaju maszyn budowlanych i rolniczych. Powstała w 1948 roku z inicjatywy Soichiro Hondy w Tokio.

Pierwszym pojazdem marki, był rower napędzany silnikiem o pojemności 50 cm³. Następnym był motocykl, który wprowadzono do sprzedaży już rok później. Produkcją samochodów Honda zajęła się dopiero w 1953 roku – pierwszy był dostawczy T360.

W 1971 zaprezentowano Hondę Gold Wing– pierwszy motocykl z biegiem wstecznym. Rok później Japończycy zdecydowali się wprowadzić na rynek pierwszy seryjnie produkowany samochód kompaktowy – Civic'a. Osiągnął ogromny sukces rynkowy, a do dziś powstało 9 generacji tego auta.

W 1973 syn Soichiro Hondy założył własną firmę – Mugen Motorsports, która zajmowała się tuningiem aut i ścisłą współpracą z firmą ojca.

Honda, jako pierwszy producent na świecie skonstruowała w 1988 roku silnik z układem elektronicznie sterowanych faz rozrządu i skoków zaworów o nazwie VTEC. Odznaczał się dobrymi osiągami, bardzo niskim zużyciem paliwa i niższą emisją spalin.

Marka wystawiała swój zespół także w Formule 1 w latach 1964-1968, 1983-1992 (jako dostawca silników) i 2006-2008.

Honda - modele

Honda Accord

Honda Accord

Ikona samochodu

Honda City

Honda Civic

Honda Civic

Honda Concerto

Honda Concerto

Honda CR-V

Honda CR-V

Honda CR-Z

Honda CR-Z

Ikona samochodu

Honda CRX

Honda Element

Honda Element

Honda Fit

Honda Fit

Honda FR-V

Honda FR-V

Honda HR-V

Honda HR-V

Honda Insight

Honda Insight

Honda Integra

Honda Integra

Honda Jazz

Honda Jazz

Ikona samochodu

Honda Legend

Honda Logo

Honda Logo

Honda NSX

Honda NSX

Honda Odyssey

Honda Odyssey

Honda Pilot

Honda Pilot

Honda Prelude

Honda Prelude

Honda Ridgeline

Honda Ridgeline

Honda S2000

Honda S2000

Honda Shuttle

Honda Shuttle

Ikona samochodu

Honda Stream

Honda Vamos

Honda Vamos

Honda - powiązane artykuły

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Zakup rasowego hot hatcha, czy też mocnego coupé, jest kosztowny, a do tego trudny. Można jednak, nie rezygnując ze stylu, kupić kompakt 3d z trwałym benzyniakiem. Przedstawiamy udane auta o mocy od 123 do 150 KM.

Obalamy motoryzacyjne mity o markach samochodowych!

Obalamy motoryzacyjne mity o markach samochodowych!

Plotki i obiegowe opinie potrafią zarówno zniszczyć karierę w show-biznesie, jak i popsuć reputację… markom samochodowym. Poza tym z czasem jedne firmy zyskują na jakości, a inne wprost przeciwnie – zbyt mało dbają o swoje produkty. Jakie obiegowe opinie krążą o samochodach i które z nich są prawdziwe?

Ferrari z silnikiem Hondy ma mieć 1000 KM. Czy to profanacja? [WIDEO]

Ferrari z silnikiem Hondy ma mieć 1000 KM. Czy to profanacja? [WIDEO]

Dla prawdziwych fanów włoskiej motoryzacji może to być profanacja, inni z kolei stwierdzą, że to świetna przeróbka. To Ferrari połączyło świat Japonii i Włoch. Japończycy ustawialiby się w kolejce.

To koniec sportowej legendy. Ostatni NSX opuścił fabrykę

To koniec sportowej legendy. Ostatni NSX opuścił fabrykę

Japoński supersamochód przechodzi do historii. W amerykańskich zakładach ręcznie zmontowano ostatni egzemplarz Hondy NSX, którą kiedyś potocznie określano mianem "japońskiego Ferrari". Czy trafi na tor, by na nim poszaleć czy też do zamkniętego garażu z imponującą kolekcją samochodów?

Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji

Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji

Już za kilka miesięcy trudniej będzie o otrzymanie pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Od 2023 r. organizacja wprowadza zaostrzone kryteria i jeszcze bardziej rozszerzone testy zderzeniowe. Determinacja producentów aut jest jednak tak duża, że poprawiają oni bezpieczeństwo swoich samochodów przed wprowadzeniem nowych norm. Czy skutecznie? Oto wyniki najnowszych testów, w których sprawdzono nie tylko nowe modele marek europejskich i japońskich, ale także odnowioną Teslę i kilka samochodów z Chin.

Najmniej awaryjne samochody używane. Ranking TUV

Najmniej awaryjne samochody używane. Ranking TUV

Niektórzy mechanicy żartują, iż bezawaryjne auta to takie, które także się psują, ale nieco mniej. Które nie wymagają zatem zbyt częstych interwencji serwisu? Oto lista najmniej problematycznych pojazdów przebadanych przez niemiecki TUV podczas przeglądów rejestracyjnych. Wyniki łatwe do przewidzenia? Okazuje się, że nie!

Nowa Honda Accord. Są pierwsze zdjęcia nowej generacji. Co nas ominie?

Nowa Honda Accord. Są pierwsze zdjęcia nowej generacji. Co nas ominie?

Nowa Honda Accord ma prawie pięć metrów długości oraz największy ekran w historii tego japońskiego producenta. 11. generacja będzie też drugim z rzędu Accordem niedostępnym w Polsce. Co jeszcze nas ominie?

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]

Czy za 25-30 tys. zł można kupić dobrego SUV-a? [ANALIZA]

Wszyscy chcą jeździć SUV-ami, ale nowe kosztują wyraźnie więcej niż ich odpowiedniki z normalnych (starych) segmentów. Za 100 tys. zł wybór nowych, nie za dużych SUV-ów i crossoverów jest już spory, ale to jednak duży wydatek. Dlatego wielu z nas sięga po SUV-y z rynku wtórnego. Na nim za 25-30 tys. zł można już nieźle powybrzydzać. Poniżej nasz TOP 10 używanych SUV-ów w tym przedziale cenowym. Różnych, tak jak różne są nasze potrzeby co do posiadania podwyższonego samochodu.

Tak wygląda nowa Honda Accord. Mamy pierwsze zdjęcia

Tak wygląda nowa Honda Accord. Mamy pierwsze zdjęcia

Właśnie ujawniono trzy pierwsze oficjalne zdjęcia najnowszej generacji Hondy Accord. 11. wcielenie otrzyma największy ekran w historii tego producenta, a stylistyką nawiąże do poprzednika z lat 90. Tylko czy Accord po prawie 10 latach przerwy trafi na polski rynek?

Honda S2000, Mitsubishi Colt i Nissan Bluebird – jak mogą wyglądać ich następcy?

Honda S2000, Mitsubishi Colt i Nissan Bluebird – jak mogą wyglądać ich następcy?

Motoryzacyjne potęgi pochodzą dzisiaj z Dalekiego Wschodu, w każdym razie, jeśli potęgę mierzyć liczbą wyprodukowanych samochodów. Wśród nich najbogatszą tradycją mogą poszczycić się japońskie koncerny. Wybraliśmy trzy historyczne modele Mitsubishi, Hondy i Nissana i pokazujemy, jak mogłyby wyglądać ich dzisiejsze wydania.

Hybryda nie tylko do miasta test Hondy Civic e:HEV

Hybryda nie tylko do miasta test Hondy Civic e:HEV

Wysokie ceny paliw nie zachęcają do dalekich podróży. Tymczasem nowy Civic z hybrydowym napędem nie tylko okazał się oszczędny, lecz także zachwycił sposobem prowadzenia – do tego stopnia, że w 7 dni pokonaliśmy nim niemal 1500 km.

Nową Hondę Civic szybko polubisz. To hybryda dla dynamicznego kierowcy

Nową Hondę Civic szybko polubisz. To hybryda dla dynamicznego kierowcy

Honda ponownie odmieniła Civica, akurat w jego 50. rocznicę. Sylwetka auta nawiązuje do poprzedniej generacji modelu, choć nie ma aż tylu ozdobników. Cała reszta to już prawdziwa rewolucja – od projektu wnętrza do układu napędowego. Sprawdziłem, czy wyszło to na dobre.

Samochód marki Sony odbierzesz w salonie Hondy. Zamówisz go przez internet

Samochód marki Sony odbierzesz w salonie Hondy. Zamówisz go przez internet

Na pierwsze seryjnie produkowane elektryczne auta Sony trzeba będzie poczekać jeszcze kilka lat. Zamówimy je w internecie i odbierzemy u dealerów Hondy, która wspólnie z legendą świata elektroniki projektuje nowy model. Honda zadba także o produkcję w swoich zakładach.

Szukamy najlepszego auta do miasta za dwie dychy

Szukamy najlepszego auta do miasta za dwie dychy

Miejski 10-letni samochód używany wcale nie musi być mały, nudny i awaryjny. Spróbują to udowodnić: Honda Jazz, Kia Rio, Mazda 2, Renault Clio i Skoda Fabia. Wszystkie w wersji hatchback i z około 100-konnym benzyniakiem pod maską. Które auto wygra nasze starcie? Nie ma na co czekać – gong i zaczynamy!

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Sprawdzamy silniki Hondy – efektywne i solidne!

Sprawdzamy silniki Hondy – efektywne i solidne!

Inżynierowie Hondy potrafią budować solidne samochody z efektywnymi jednostkami napędowymi – to wiadomo nie od dziś. Ale czy również trwałymi? Sprawdzamy silniki z ostatnich lat, które trafiły pod maskę niemal wszystkich modeli japońskiej marki.

Trwałe i niezawodne auto dla rodziny za 40-50 tys. zł. Oto najlepsze propozycje!

Trwałe i niezawodne auto dla rodziny za 40-50 tys. zł. Oto najlepsze propozycje!

Jeszcze nie tak dawno 40-50 tys. zł wystarczało na 4— lub 5-letniw auto kompaktowe z silnikiem benzynowym o mocy 120-140 KM, dziś tyle kosztują auta tej klasy w wieku 6-9 lat. Tanio nie jest, ale można kupić pojazd godny uwagi. Oto 10 najlepszych propozycji!

Za 50-70 tys. zł można dziś kupić 10-letnią prestiżową limuzynę. Oto najlepsze propozycje!

Za 50-70 tys. zł można dziś kupić 10-letnią prestiżową limuzynę. Oto najlepsze propozycje!

Od Audi A6 i BMW serii 5 po konkurencyjne modele Lexusa, Mercedesa i Volvo – dziś za 50-70 tys. zł nietrudno kupić prestiżową limuzynę. Podpowiadamy, którą i z jakim silnikiem wybrać, by nie żałować. Oto 10 naszych rekomendacji!

Popularne kompakty z oszczędnymi silnikami benzynowymi – na ciężkie czasy

Popularne kompakty z oszczędnymi silnikami benzynowymi – na ciężkie czasy

Kompaktowych modeli jest na rynku bardzo dużo, ale wybór silnika benzynowego, który będzie w miarę oszczędny, a przy tym niezawodny wcale nie jest oczywisty. Szukamy, takich propozycji mając do dyspozycji kilkanaście tysięcy złotych. Pamiętajmy jednocześnie, by nie spodziewać się po tych autach wyśrubowanych osiągów...

Silnik 1.5 VTEC Turbo Hondy – miał być przełomowy i... jest, ale czy też trwały i niezawodny?

Silnik 1.5 VTEC Turbo Hondy – miał być przełomowy i... jest, ale czy też trwały i niezawodny?

Benzyniak 1.5 VTEC Turbo to jeden z najczęściej spotykanych silników z doładowaniem montowanych pod maskami modeli Hondy w ostatnich latach. Jak wypada w codziennej eksploatacji i czy warto na niego postawić?
Poprzednia Następna

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech