Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Kia Sportage

Kia Sportage

Ikona samochodu

Kia Sportage - generacje

Ikona samochodu

Kia Sportage I (1993 - 2004)

Ikona samochodu

Kia Sportage II (2004 - 2010)

Ikona samochodu

Kia Sportage III (2010 - )

Kia Sportage - powiązane artykuły

Trzy SUV-y, trzy rodzaje napędów. Lepszy elektryk, hybryda plug-in czy turbobenzyna?

Trzy SUV-y, trzy rodzaje napędów. Lepszy elektryk, hybryda plug-in czy turbobenzyna?

Trzy różne koncepcje napędu w jednym teście porównawczym. Redaktorzy europejskich wydań Grupy Auto Bild poddali ocenie Genesisa GV60, Kię Sportage Plug-in i Škodę Kodiaq RS. Czy mocny elektryk może okazać się lepszy niż hybryda plug-in bądź usportowiony SUV napędzany turbobenzyną?
Pięć najlepszych i pięć najgorszych SUV-ów w naszym teście na dystansie 100 tys. km

Pięć najlepszych i pięć najgorszych SUV-ów w naszym teście na dystansie 100 tys. km

Klasa SUV/crossover reprezentowana jest już przez liczne modele. Również w naszej bazie testów długodystansowych zebrała się całkiem pokaźna grupa tych aut. Prezentujemy kompletne wyniki oraz – dokładniej – pięć najlepszych i pięć najgorszych aut w zestawieniu.
Hyundai Tucson czy Kia Sportage - który koreański SUV jest lepszy?

Hyundai Tucson czy Kia Sportage - który koreański SUV jest lepszy?

Polscy kierowcy bardzo lubią zarówno Hyundaia Tucsona jak i Kię Sportage. Nie jest tajemnicą, że te modele technicznie są bliźniakami, za to wizualnie... Sami widzicie – styl z pewnością je różni, nie łączy. Czas sprawdzić, czy pomiary drogowe i nasze oceny wykażą różnice na drodze!
Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".
Który SUV jest najmniej awaryjny? Wyniki testów długodystansowych na 100 tys. km

Który SUV jest najmniej awaryjny? Wyniki testów długodystansowych na 100 tys. km

Sprawdziliśmy, jak w testach długodystansowych na 100 tys. km wypadły najpopularniejsze na rynku SUV-y, m.in. VW Tiguan, Skoda Kodiaq, BMW X1 i wiele innych. Oto galeria zwycięzców, ale też i przegranych, którym przydarzyły się poważne usterki.
Protoplasta Audi A4 był ćwierć metra węższy, pierwsza Skoda Octavia miała tylko dwoje drzwi. Zdziwisz się jak wyglądali przodkowie obecnych hitów

Protoplasta Audi A4 był ćwierć metra węższy, pierwsza Skoda Octavia miała tylko dwoje drzwi. Zdziwisz się jak wyglądali przodkowie obecnych hitów

Pierwszego Volkswagena Passata sprzedawano w USA jako Audi, Toyota Corolla I miała 12-calowe koła, a pierwsza Honda Civic była o przeszło metr krótsza niż dziś. Najwcześniejsze generacje doskonale znanych modeli wywołują dziś sensacje.
Kombi czy SUV – co wybrać?

Kombi czy SUV – co wybrać?

Czy SUVy rzeczywiście są takie dobre i warte wyższej ceny niż porównywalne kombi? Sprawdzamy to na przykładzie 10 pojedynków SUVów z kombi i radzimy, który model wybrać.
45 najtrudniejszych nazw samochodów. Czy wiesz, jak je wymawiać?

45 najtrudniejszych nazw samochodów. Czy wiesz, jak je wymawiać?

Patrzysz czasem na nazwę samochodu i zachodzisz w głowę, jak ją wymówić? Jeśli tak, to teraz wystarczy, że sięgniesz po naszą ściągę. Mamy tu wszystko, co ważne i "podstępne" – od Tucsona po DeLoreana.
Oszczędny silnik i duże wnętrze. To wzorce klasycznego SUV-a

Oszczędny silnik i duże wnętrze. To wzorce klasycznego SUV-a

Oszczędny turbodiesel, przestronne i funkcjonalne nadwozie, dobrze też, żeby był napęd 4x4. Wiek auta? Powiedzmy: około 10 lat. Proponujemy 5 modeli segmentu SUV, które spełniają te wymagania — Forda Kugę, Volkswagena Tiguana, Kię Sportage, Mazdę CX-5 i Hondę CR-V. Choć na pierwszy rzut oka wydają się podobne, znajdziecie sporo różnic – który model najlepiej spełni wasze oczekiwania?
Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek

Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek

Dacia oferowała jednego z pierwszych kompaktowych SUV-ów na świecie, pierwszy Range Rover początkowo nie miał nawet dywaników, a Toyota RAV4 mogła w ogóle nie powstać. Jak wyglądały pierwsze SUV-y firm, które dziś zarabiają na nich krocie?
Trzy modne SUV-y za 50 tys. zł – który będzie najlepszym wyborem?

Trzy modne SUV-y za 50 tys. zł – który będzie najlepszym wyborem?

Kia Sportage, Nissan Qashqai i Renault Kadjar to auta poszukiwane na rynku wtórnym. Jak wypadają w codziennej eksploatacji? Czy są trwałe i niezawodne? Do walki stają wersje z dieslem pod maską i napędem 4x4.
Jedna marka zdominowała rynek nowych aut w Polsce. Ma aż sześć modeli w TOP 10

Jedna marka zdominowała rynek nowych aut w Polsce. Ma aż sześć modeli w TOP 10

W lutym 2023 r. wzrosła sprzedaż nowych aut w Polsce — i to solidnie. Najpopularniejsza marka zanotowała ponad dwa razy więcej rejestracji niż druga w rankingu i prawie trzy razy więcej niż trzecia, umieszczając jednocześnie aż sześć modeli w czołowej dziesiątce.
Szukasz kompaktowego SUV-a? Podpowiadamy, którą wersję Kii Sportage wybrać

Szukasz kompaktowego SUV-a? Podpowiadamy, którą wersję Kii Sportage wybrać

Ten model zadowoli osoby szukające nowoczesnego rodzinnego SUV-a. Piąta generacja Kii Sportage dostępna jest w wielu ciekawych wersjach – od zwykłej benzynowej, przez miękką, twardą aż po hybrydę ładowaną z gniazdka. Napęd na przednią oś, na obie, manualna i automatyczna przekładnia, a nawet dwusprzęgłowa. Ceny zaczynają się od 121 900 zł.
Nowa Kia Sportage to jeden z bestsellerów na polskim rynku. Testujemy wersję PHEV [TEST]

Nowa Kia Sportage to jeden z bestsellerów na polskim rynku. Testujemy wersję PHEV [TEST]

Kia Sportage to jeden z popularniejszych SUV-ów na naszym rynku. Podczas testu hybrydy plug-in, której układ generuje 265 KM, poznaliśmy mocne i słabe strony koreańskiego modelu. Przekonaliśmy się, że zalet jest znacznie więcej niż słabych stron i nie dziwimy się, że auto stało się bestsellerem wśród polskich kierowców.
W Polsce króluje Toyota Corolla, a jakie auta są hitami w USA, Niemczech czy Brazylii?

W Polsce króluje Toyota Corolla, a jakie auta są hitami w USA, Niemczech czy Brazylii?

Jakie modele w 2022 r. sprzedawały się najlepiej w 10 krajach na pięciu kontynentach? Czy VW Golf jest liderem w Niemczech? Czy Amerykanie nadal najbardziej uwielbiają pewnego gigantycznego pick-upa? Sprawdźmy.
Nowe SUV-y policji. Tak wyglądają radiowozy z najnowszym oznakowaniem

Nowe SUV-y policji. Tak wyglądają radiowozy z najnowszym oznakowaniem

Bydgoska komenda wojewódzka wybrała nowe radiowozy dla wszystkich jednostek policji w Polsce. Na 78 samochodów z nowym oznakowaniem przeznaczono kilkanaście milionów złotych. Pojawią się na drogach jeszcze w tym roku.
Co lepiej wybrać? Kię Sportage czy Opla Grandlanda?

Co lepiej wybrać? Kię Sportage czy Opla Grandlanda?

W klasie kompaktowych SUV-ów hybrydy plug-in zyskują na popularności i zwykle stanowią szczyt palety silników. Nie inaczej jest w przypadku kandydatów tego porównania: sprawdzamy, czy lepszym zakupem będzie 265-konna Kia Sportage, czy też Opel Grandland z systemem napędu o mocy 300 KM.
Kia Sportage PHEV. Hybryda jak trzeba

Kia Sportage PHEV. Hybryda jak trzeba

Kompaktowa Kia Sportage nie bez powodów już od kilku generacji cieszy się dużą popularnością wśród klientów. W teście topowej hybrydowej wersji plug-in sprawdzamy, czy to idealny wariant na co dzień.
Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Niemiecki automobilklub ADAC znów ostrzega, by nie polegać wyłącznie na danych udostępnianych przez producentów samochodów. W wielkim teście pojemności bagażników aut okazało się, że deklarowane wartości mają się nijak do tego, co podczas pomiarów uzyskali eksperci.
Artysta brutalnie obnaża wady swojego auta. To pierwszy taki utwór w Polsce

Artysta brutalnie obnaża wady swojego auta. To pierwszy taki utwór w Polsce

Piotr Siara, czyli KęKę, uderza w znaną markę samochodową. Raper właśnie opublikował w sieci utwór pt. "Możesz mi", w którym — w aluzyjny i metaforyczny sposób — opisuje swoje problemy z autem. Jak zaznacza bezpiecznie artysta, treść utworu "nie ma pokrycia w faktach i opowiada historię nieszczęśliwej miłości".
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech