Logo

Żuk kontra Volkswagen T2, Barkas B 1000 i Skoda 1203 - który klasyczny dostawczak jest lepszy?

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

FSC Żuk - czyli, polski simplex

Bez wątpienia Żuk to mistrz prostoty.
Bez wątpienia Żuk to mistrz prostoty.Auto Bild Klassik

Ten samochód jest o pół numeru większy od konkurencji, do tego pomarańczowy i poddany lekkiej... ondulacji (mowa o charakterystycznych przetłoczeniach nadwozia). Ale tak miało być – w takiej formie Żuk opuścił fabrykę. Samochód ekstremalnie prosto wyprodukowano, z profilowanej i niezabezpieczonej przed korozją blachy. Nie możemy też zapewnić, że auto ma hermetycznie zamykaną kabinę, bo gdy się dobrze przyjrzeć, tu i tam widać prześwity. Szczeliny i szpary należały do folkloru lubelskiej fabryki.

Udostępnij:
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium