Auto Świat Klasyki Youngtimer Volkswagen Garbus - ospały, ciasny i niepraktyczny

Volkswagen Garbus - ospały, ciasny i niepraktyczny

W odróżnieniu od Citroëna 2CV czy Renault 4, Volkswagen Garbus nie był pomyślany jako tanie auto. Taka rola przypadła mu pod koniec życia.

Volkswagen Garbus - ospały, ciasny i niepraktyczny
Zobacz galerię (20)
Auto Bild Klassik
Volkswagen Garbus - ospały, ciasny i niepraktyczny
  • W 1985 roku Garbus był dostępny jedynie z zasilanym gaźnikowo motorem 1200
  • W 1985 roku zaprzestano ostatecznie oficjalnej sprzedaży Volkswagena Garbusa w Niemczech
  • Volkswagen Polo drugiej generacji dopiero stara się wkupić w łaski klasykowej sceny, a Garbus w sercach wielu użytkowników jest już od dawna

Dziadek się chyba trochę zapomniał. Na tle klasyków na każdą kieszeń (i jednocześnie najtańszych aut lat 80.) Garbus wygląda trochę jak czerstwy emeryt z bujnymi, ale jednak siwymi lokami, stojący przed dyskoteką w towarzystwie ubranej w dżinsy młodzieży. Nawet sympatyczny, ale jakoś nie na miejscu.

Powiązane tematy: