Logo

Volkswagen Jetta - zawsze w cieniu Golfa

Piotr Burchard
Piotr Burchard
Robert Rybicki
Robert Rybicki

Na Starym Kontynencie przyzwyczailiśmy się myśleć, że w kwestiach motoryzacyjnych europejskie gusta nadają ton całemu światu. W latach 50. i 60. XX wieku, gdy projektowanie i produkcja aut odbywała się głównie w Stanach Zjednoczonych i Europie (i przede wszystkim na potrzeby tych właśnie rynków), taki pogląd można było jeszcze jakoś uzasadnić. Ale z chwilą, gdy do głosu doszły firmy z Azji i apetyt na auta obudziła się na całym świecie, układ sił zmienił się całkowicie. Rynek europejski stracił na znaczeniu. I to bardzo.

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Volkswagen sedan
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu