Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Peugeot

Peugeot

Peugeot e-2008 kontra Peugeot 308 GT. Co lepsze? Elektryk czy hybryda plug-in?
Aktualności

Peugeot e-2008 kontra Peugeot 308 GT. Co lepsze? Elektryk czy hybryda plug-in?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Od Peugeota 201 do 208 - historia sukcesu miejskiego auta
Aktualności

Od Peugeota 201 do 208 - historia sukcesu miejskiego auta

Przypominamy wydanie "Auto Świata" z 1997 r. Jedną z gwiazd numeru był Citroen Xsara
Aktualności

Przypominamy wydanie "Auto Świata" z 1997 r. Jedną z gwiazd numeru był Citroen Xsara

Numer 31 "Auto Świata" ukazał się w połowie wakacji 1997 r. Liczył 40 stron i kosztował 1,80 zł. Jedną z gwiazd numeru – nietypową, bo w dziale Używane – był Chevrolet Corvette 5.7. Drugą był – po raz pierwszy tak dokładnie opisany – Citroen Xsara.

Jeździłem nowym Peugeotem 408. Nie jest tak drapieżny, na jakiego wygląda, ale...
Testy nowych samochodów

Jeździłem nowym Peugeotem 408. Nie jest tak drapieżny, na jakiego wygląda, ale...

Ludzie się za nim oglądają na ulicy i nie tylko dlatego, że to zupełnie nowy model w gamie marki. Peugeot 408 popisuje się wyjątkowym stylem i charakterem, a podczas jazdy bliżej mu do komfortowej limuzyny niż drapieżnego sportowca.

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie
Używane

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

W ostatnim czasie największym zainteresowaniem w salonach cieszą się SUV-y i crossovery, ale znacznie bardziej praktyczne i tańsze w eksploatacji są wersje kombi. Co można kupić za ok. 25 tys. zł? Prześwietlamy segmenty C, D i E.

Nowy Peugeot 408 już oficjalnie w Polsce. Znamy ceny crossovera
Premiery

Nowy Peugeot 408 już oficjalnie w Polsce. Znamy ceny crossovera

Peugeot wprowadza na polski rynek nowego crossovera 408. Na początku auto dostępne będzie w trzech wersjach silnikowych i trzech wyposażeniowych, a jego ceny startują od 143 tys. zł

Peugeot 308 SW to praktyczne kombi z odrobiną szaleństwa
Testy nowych samochodów

Peugeot 308 SW to praktyczne kombi z odrobiną szaleństwa

Zwykło się mówić, że samochody z nadwoziem typu kombi są nudne. Praktyczne, ale nic poza tym. W wielu przypadkach to prawda, ale to auto jest inne. Peugeot po raz kolejny udowadnia, że zatrudnia odważnych stylistów i pozwala im się wykazać. Sprawdziłem, jaki jest nowy 308 SW.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Używane kombi za grosze - Fiat Stilo kontra Peugeot 307 i Toyota Corolla
Co warto kupić

Używane kombi za grosze - Fiat Stilo kontra Peugeot 307 i Toyota Corolla

Niedrogie, ale w miarę nowoczesne i praktyczne auta używane przeżywają ostatnio którąś z kolei młodość. Sprawdzamy, które z trójki Toyota Corolla, Fiat Stilo i Peugeot 307 zasługuje na tytuł króla kompaktowych kombi za grosze.

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Auto z ogłoszenia - sprawdzamy Peugeota 508
Co warto kupić

Auto z ogłoszenia - sprawdzamy Peugeota 508

Samochody francuskie nie należą do pierwszego wyboru wielu kupujących rozglądających się za modelem segmentu D. Błąd, bo na przykład taki Peugeot 508 I ma całkiem dużo zalet i pod wieloma względami bardziej renomowanym rywalom wcale mocno nie ustępuje. Sprawdzamy dwa egzemplarze w zbliżonej cenie – 35-40 tys. zł

Małe i dynamiczne samochody za 10-20 tys. zł. Top 10
Co warto kupić

Małe i dynamiczne samochody za 10-20 tys. zł. Top 10

Nie zawsze potrzeba multum koni. Są takie auta, w których robotę robią zawieszenie i niska masa, a każdy kolejny zakręt to większy błysk w oku kierowcy. Oto 10 modeli w atrakcyjnej cenie – raczej dla młodych, ale nie tylko! Pamiętaj, że przy zakupie auta należącego do tej grupy, należy sprawdzać każdy element.

Zaskakujące pary. Uwierzysz, że te samochody mają tę samą platformę?
Aktualności

Zaskakujące pary. Uwierzysz, że te samochody mają tę samą platformę?

Kiedyś na tej samej płycie podłogowej można było co najwyżej zbudować wersje sedan i kombi. Dziś jedną architekturę mogą dzielić tak różne modele, jak… no właśnie, proszę zobaczyć.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
W Ukrainie przerobili kabriolet na auto bojowe. Trudno poznać co to za model
Aktualności

W Ukrainie przerobili kabriolet na auto bojowe. Trudno poznać co to za model

W sieci opublikowano zdjęcie Peugeota 307 CC, ale dość niezwykłego i mocno przerobionego. Wygląda, jakby wyjechał z planu filmu "Mad Max" i służy jako pojazd zwiadowczy w Ukrainie.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Kompaktowe Peugeoty będą w pełni elektryczne
Wiadomości

Kompaktowe Peugeoty będą w pełni elektryczne

Nowy Peugeot 308 w wersji hatchback i kombi SW będzie od połowy 2023 r. oferowany (także) jako 100-procentowy elektryk. Do napędu posłuży 156-konny silnik czerpiący prąd z akumulatora o pojemności 54 kWh. Zasięg Peugeota e-308 ma w zależności od wersji wynieść do ponad 400 km, a uzupełnianie prądu na stacji szybkiego ładowania od 20 do 80 proc. potrwa 25 min.

Ten Peugeot wygląda przy Volkswagenie jak stuningowany! Porównanie kombi - 308 SW i Golf Variant
Testy nowych samochodów

Ten Peugeot wygląda przy Volkswagenie jak stuningowany! Porównanie kombi - 308 SW i Golf Variant

Trudno o bardziej różne samochody: pełen taktu i ogłady Volkswagen Golf spotyka Peugeota 308, które wygląda jak po solidnym tuningu optycznym. Zobaczymy, który wygra na punkty!

Peugeot 3008 Hybrid4 auto dla tych, co się boją elektryka
Auta bez ściemy

Peugeot 3008 Hybrid4 auto dla tych, co się boją elektryka

Takie mamy czasy, że wszyscy producenci stawiają na elektryfikację swoich modeli. Praktycznie każdy producent ma obecnie auta elektryczne, hybrydy i hybrydy plug-in. Hybryda plug-in to taki samochód, który może jechać tylko na prądzie, a jak ten prąd się skończy, to kierowca ma do dyspozycji silnik spalinowy. Przy naszej infrastrukturze to idealny wybór dla tych, co obawiają się logistyki planowania trasy i szukania ładowarek. Sprawdziliśmy, czy Peugeotowi z modelem 3008 Hybrid4 udało się zrobić dobrą hybrydę plug-in.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Peugeot 408 First Edition już w Polsce, ale nie w salonach marki
Premiery

Peugeot 408 First Edition już w Polsce, ale nie w salonach marki

Nowy Peugeot 408 debiutuje w Polsce w premierowej wersji First Edition. Próżno jednak wypatrywać tego samochodu w salonach marki, najnowszy model z Francji można zamówić tylko przez internet. Producent przekonuje, że wystarczy kilka kliknięć, by złożyć zamówienie.

Porównanie: Peugeot 308 I vs. Fiat Bravo II - porządne "auta na literę F"
Używane

Porównanie: Peugeot 308 I vs. Fiat Bravo II - porządne "auta na literę F"

Rynek hatchbacków segmentu C to nie tylko Ford Focus, Volkswagen Golf i Opel Astra. To także mniej renomowane modele, które są nowoczesne, naprawdę tanie i dobrze wyposażone. Przykłady? Świetnym jest Peugeot 308 pierwszej generacji i Fiat Bravo w drugiej odsłonie. Dzisiaj rozstrzygniemy czy "francuz" i "włoch" mają szansę na nawiązanie równej walki z klasowym betonem.

Peugeot 308 1.5 BlueHDi: udowadnia, że czas diesla jeszcze się nie skończył
Testy

Peugeot 308 1.5 BlueHDi: udowadnia, że czas diesla jeszcze się nie skończył

Choć na pierwszy rzut oka można pomylić Peugeota 308 w wersji GT Pack z rasowym hot hatchem, to wieść, że pod maską testowanego egzemplarza pracuje 130-konny diesel, tłumi zapędy do sportowej jazdy. Czy słusznie?

To najładniejszy kompakt na rynku, ale czy wygląd to jedyna zaleta Peugeota 308?
Auta bez ściemy

To najładniejszy kompakt na rynku, ale czy wygląd to jedyna zaleta Peugeota 308?

Peugeot 308 to bez wątpienia najładniejsze auto kompaktowe na rynku. I nie ma tu znaczenia to, czy wybierzemy typowego hatchbacka, czy praktyczne kombi. W każdej wersji Peugeot 308 wygląda bardzo efektownie. Tym razem w nasze ręce trafił Peugeot 308 w wersji hybrydowej. Ale nie takiej znowu nudnej. To obecnie najmocniejsza ponad 200 konna hybryda plug-in, która przy odpowiednim traktowaniu, podczas codziennej eksploatacji zużyje mniej niż litr paliwa na 100 km. Przyznacie, że to imponujący wynik. Czy to się opłaca? Czy warto wydać mnóstwo pieniędzy na hybrydę plug-in. Wszystko wam wyjaśniamy.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Nawet drogie auta nie są wysokiej jakości. Producenci mocno"przesadzają" z cenami
Aktualności

Nawet drogie auta nie są wysokiej jakości. Producenci mocno"przesadzają" z cenami

Starsze samochody były lepsze? To wbrew pozorom w wielu przypadkach nie jest mit. Eksperci ADAC udowodnili, że wciąż nietrudno o samochody, w których producenci wyraźnie oszczędzili nie tylko na zastosowanych materiałach, ale także na wykonaniu. Oto najlepiej i najgorzej wykończone samochody.

Peugeot 308 1.2 PureTech M6 – drapieżny przystojniak potrafi zrobić wrażenie – test
Testy

Peugeot 308 1.2 PureTech M6 – drapieżny przystojniak potrafi zrobić wrażenie – test

Design tego modelu jest jednym z jego największych atutów. W najmocniejszej benzynowej wersji bez elektrycznego wspomagania Peugeot 308 dysponuje mocą 130 KM. Czy to wystarczy, by jazda tym kompaktem była tak satysfakcjonująca, jak jego wygląd?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.