Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Peugeot

Peugeot

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki
Używane

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Peugeot chce zaskoczyć nowym i-Cockpitem. Trafi do SUV-a 3008
Aktualności

Peugeot chce zaskoczyć nowym i-Cockpitem. Trafi do SUV-a 3008

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł
Co warto kupić

Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł

Jeśli od limuzyny klasy średniej oczekujesz nie tylko dobrych osiągów, lecz także niskiego spalania, to najlepszym wyborem będzie diesel o pojemności ok. 2.0 i mocy 130-150 KM. Którą warto kupić za 20-25 tys. zł?

Są modne, ale czy niezawodne? Porównujemy używanego Peugeota 2008 i Renault Captura
Co warto kupić

Są modne, ale czy niezawodne? Porównujemy używanego Peugeota 2008 i Renault Captura

Miejskie crossovery cieszą się wzięciem na rynku, a Peugeot 2008 i Renault Captur zaliczają się do jednych z najbardziej rozpoznawalnych. Choć grają w tej samej klasie, mocno się od siebie różnią. Czy także jakością i niezawodnością?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane kombi do 40 tys. zł, dzięki nam nie wpadniesz na minę
Używane

Używane kombi do 40 tys. zł, dzięki nam nie wpadniesz na minę

Ford Focus, Peugeot 308, Seat Leon i Volkswagen Golf – oto cztery kompaktowe kombi, które cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Tym razem naprzeciwko siebie stają 8-letnie egzemplarze z benzyniakami o mocy 120-130 KM, a do wydania mamy 35-40 tys. zł. Które z tych aut warto kupić?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Dużo przestrzeni w dobrej cenie – najlepsze vany od 30 do 50 tys. zł
Używane

Dużo przestrzeni w dobrej cenie – najlepsze vany od 30 do 50 tys. zł

Chcesz w miarę wygodnie podróżować w siedem osób, zabrać do tego niemały bagaż i nie martwić się przesadnie o koszty? Polecamy zakup vana – jeśli przeznaczysz na niego 30-50 tys. zł, zyskasz szansę na atrakcyjne modele. Prezentujemy ciekawe auta z segmentu kompaktowego oraz duże, naprawdę wygodne i przestronne vany.

Solidne auta klasy średniej za 30 tys. zł
Co warto kupić

Solidne auta klasy średniej za 30 tys. zł

Z budżetem 30 tys. zł przebijamy się przez oferty w klasie średniej. Szukamy trwałych modeli, wymagających nie za dużych nakładów, a przy tym przyjemnych w eksploatacji. Wybór jest duży, ale trzeba bardzo uważać!

Problemy z hybrydami koncernu Stellantis. Akcja serwisowa dotyczy aż czterech marek i prawie 2 tys. aut
Aktualności

Problemy z hybrydami koncernu Stellantis. Akcja serwisowa dotyczy aż czterech marek i prawie 2 tys. aut

Hybrydowe wersje modeli Citroën C5 Aircross, DS7 Crossback, Opel Grandland oraz Peugeotów 3008 i 508 zostały objęte akcją serwisową. Wszystko za sprawą potencjalnej usterki, która może zakończyć się pożarem aut. W Polsce koncern Stellantis wzywa do ASO niemal 2 tys. samochodów.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
System start-stop — realna pomoc czy niepotrzebny gadżet?
Eksploatacja

System start-stop — realna pomoc czy niepotrzebny gadżet?

System start-stop w założeniu mają korzystnie wpływać na zużycie paliwa, ograniczając zapotrzebowanie na ten cenny obecnie płyn. Niestety, systemy te nadal pozostawiają wiele do życzenia, chociażby w kwestii szybkości ich działania, a do tego wymagają droższych komponentów i mogą negatywnie odbijać się na trwałości układu napędowego.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Test the Best 2023. W jednym miejscu sprawdziliśmy kilkadziesiąt aut różnych klas
Testy nowych samochodów

Test the Best 2023. W jednym miejscu sprawdziliśmy kilkadziesiąt aut różnych klas

Raz w roku dziennikarze grupy "Auto Bild" spotykają się na Test the Best na torze firmy Bridgestone niedaleko Rzymu. Też byliśmy na tym spotkaniu, mieliśmy możliwość wymiany doświadczeń i informacji z dziennikarzami z innych krajów, a co najważniejsze mogliśmy w jednym miejscu przetestować kilkadziesiąt samochodów różnych klas.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Czy Peugeot 2008 po liftingu ponownie zostanie królem sprzedaży wśród SUV-ów?
Premiery

Czy Peugeot 2008 po liftingu ponownie zostanie królem sprzedaży wśród SUV-ów?

Peugeot 2008, jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów, po blisko czterech latach od debiutu doczekał się zmian. W swoim najnowszym wydaniu ten należący do segmentu B model zwraca uwagę m.in. nową stylistyką i nowymi rozwiązaniami technicznymi, także tymi z zakresu napędu elektrycznego. Czym jeszcze Francuzi chcą zachęcić do kupna ich nowości?

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Tanio już było. Jak globalizacja wpływa na to, czym obecnie jeździmy
Aktualności

Tanio już było. Jak globalizacja wpływa na to, czym obecnie jeździmy

Od lat wielkie koncerny motoryzacyjne tworzą różne alianse. Cel zawsze jest ten sam — ograniczyć koszty, zmaksymalizować zyski. Można wymieniać wiele marek, które utworzyły takie molochy, ale chyba najlepszym przykładem będzie Stelantis - francusko-włosko-amerykański koncern skupiający w swoim portfolio czternaście marek. Jak możecie się domyślać, wiele obecnie oferowanych modeli wykorzystuje te same technologie. Ale czy to znaczy, że kompaktowy Peugeot 308 jest taki sam jak bliźniaczy Opel Astra? A może jednak podczas jazdy widać różnicę? Takich aut w tym koncernie jest wiele. Sprawdzamy, wyjaśniamy i opowiadamy, czym się różnią. Poza tym opowiemy wam dzisiaj o nowym Land Roverze Defenderze, atrakcyjnych 15-letnich autach. Miłego słuchania.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Miejskie auta w ryzykownych wersjach. Na nie musisz uważać
Co warto kupić

Miejskie auta w ryzykownych wersjach. Na nie musisz uważać

Małe samochody z założenia nie powinny generować dużych kosztów. Niestety, bywa z tym różnie. Oto ryzykowne wersje popularnych modeli za 20-25 tys. zł. Auta te mogą narazić was na duże wydatki!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
10 używanych hybryd – które są najtrwalsze i które warto kupić?
Co warto kupić

10 używanych hybryd – które są najtrwalsze i które warto kupić?

Pod względem trwałości wiele hybryd przewyższa bratnie modele spalinowe. Dostęp do serwisu i większości nietypowych części? Zazwyczaj bardzo dobry lub przynajmniej dobry. Podczas oględzin musicie jednak pamiętać o kilku punktach, które są dla aut hybrydowych typowe.

Jakie auto używane wybrać za 50 tys. zł.: hybrydę, benzyniaka czy diesla?
Co warto kupić

Jakie auto używane wybrać za 50 tys. zł.: hybrydę, benzyniaka czy diesla?

Kiedyś życie było prostsze – kierowcy wybierali pomiędzy hałaśliwym i powolnym, ale oszczędnym dieslem a mniej lub bardziej dynamicznym benzyniakiem. W ostatnich latach budowa silników mocno się skomplikowała. Do tego doszły napędy hybrydowe. Co więc jest najlepsze? Na który rodzaj napędu postawić w używanym aucie?

Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Testy i prezentacje

Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in

Od kilku lat, jeśli chcemy kupić najmocniejszą wersję auta, w większości przypadków jedyną opcją jest wybór hybrydy plug-in. Tak też jest w przypadku wszystkich modeli Peugeota - 308, 3008, 5008. Każdy z nich ma w ofercie mocny układ napędowy, ale w każdym przypadku najmocniejsza wersja to właśnie hybryda plug-in. Nie jest też tajemnicą, że takie hybrydy są dużo droższe od wersji z silnikami bez elektrycznego wspomagania. Czy zatem warto zdecydować się właśnie na Peugeota 4008 Hybrid 225? Już wyjaśniam.

Nowy Peugeot 508. Po liftingu dostał jeszcze więcej "kłów"
Premiery

Nowy Peugeot 508. Po liftingu dostał jeszcze więcej "kłów"

Po pięciu latach od debiutu Peugeot 508 doczekał się faceliftingu. Samochód stał się bardziej drapieżny z wyglądu. Ponadto w ofercie pojawił się jeszcze jeden silnik i pozostała sportowa odmiana.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Nie każdy SUV jest hitem. Osiem zaskakujących porażek
Aktualności

Nie każdy SUV jest hitem. Osiem zaskakujących porażek

Największe szanse na sukces ma dziś SUV. Teoretycznie, bo czasem coś nie wychodzi. Czasem sprzedaż się sypie. Tak jak tym ośmiu modelom.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Nowe Peugeoty 3008 i 5008 Hybrid zużywają w mieście nawet o 2,5 l/100 km mniej od poprzedników
Premiery

Nowe Peugeoty 3008 i 5008 Hybrid zużywają w mieście nawet o 2,5 l/100 km mniej od poprzedników

Przetasowania w gamach Peugeotów 3008 i 5008. Wersje PureTech 130 EAT8 zostaną zastąpione odmianami Hybrid, którymi w mieście nawet przez ponad połowę czasu można jeździć wyłącznie na prądzie, a podczas przyspieszania silnik elektryczny generuje dodatkowe 12 KM.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Wielki przegrany. Pierwszy raz od 2007 r. nie jest najchętniej kupowanym nowym autem w Europie
Aktualności

Wielki przegrany. Pierwszy raz od 2007 r. nie jest najchętniej kupowanym nowym autem w Europie

Kryzys na rynku nowych aut trwa, a popyt jest na poziomie z... 1985 r. W 2022 r. sprzedano w Europie aż o 4,5 mln samochodów mniej niż w ostatnim roku przed pandemią, czyli w 2019 r. A Volkswagen Golf nie jest już najpopularniejszym modelem, ponieważ zastąpił go...

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Nowy Peugeot 3008 już za pół roku. W gamie sensacja!
Wiadomości

Nowy Peugeot 3008 już za pół roku. W gamie sensacja!

Przedstawiając plany na najbliższe siedem lat, Peugeot nieoczekiwanie zdradził sporo informacji o kolejnej generacji modelu 3008. Wyłania się z tego obraz jednego z najciekawszych kompaktowych SUV-ów w Europie.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
W Polsce króluje Toyota Corolla, a jakie auta są hitami w USA, Niemczech czy Brazylii?
Aktualności

W Polsce króluje Toyota Corolla, a jakie auta są hitami w USA, Niemczech czy Brazylii?

Jakie modele w 2022 r. sprzedawały się najlepiej w 10 krajach na pięciu kontynentach? Czy VW Golf jest liderem w Niemczech? Czy Amerykanie nadal najbardziej uwielbiają pewnego gigantycznego pick-upa? Sprawdźmy.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.