Modyfikacje pozwoliły z SUV-a uczynić rakietę przyśpieszającą do 100km/h zaledwie w zaledwie 4,9 sekundy i zdolną do szalonej jazdy po pustyni. Tuner przeprogramował komputer sterujący silnikiem. Poza modyfikacjami jednostki sterującej pracą silnika zamontowano nowe kolektory dolotowe oraz sportowy układ wydechowy z kwasoodpornej stali. Dzięki tym modyfikacjom moc wzrosła z seryjnych 425, do 499 KM! Seryjny Jeep Grand Cherokee SRT8 nie nadaje się raczej do jazdy poza równym asfaltem. Bawarski tuner postanowił to zmienić. Elementy podwozia narażone na uszkodzenia zbudowano metalowymi osłonami, z przodu pojawiła się wyciągarka Warn, auto podwyższono o 100 mm względem seryjnego modelu SRT8. Na poszerzonych błotnikach zamontowano dodatkowe punktowe reflektory ksenonowe przydatne podczas nocnych wypraw. Największą uwagę przykuwają monstrualne koła 305/40 R23! Karoserię Jeepa Dune Project pomalowano lakierem o kasztanowym odcieniu, oraz pokryto przeźroczystą folią która skutecznie chroni przed drobnymi otarciami i zarysowaniami podczas pustynnych eskapad.źródło: Mototarget