Logo

Opony całoroczne - Polacy zamieniają „zimówki” na opony wielosezonowe

Dane za 2018 roku pokazują jak dynamicznie rozwija się rynek oponiarski w Polsce. Wysoki wolumen sprzedaży opon całorocznych w 2018 roku jest dowodem na to, że producenci wykorzystują potencjał rynku. Kolejny rok notujemy także wzrost sprzedaży markowych opon klasy premium. Jest to bardzo dobra wiadomość, która świadczy o rosnącej świadomości kierowców dotyczącej wpływu jakości opon - jako jedynego punktu styku auta z drogą – na bezpieczeństwo jazdy i długość drogi hamowania – wskazuje Giansimone Bertoli, prezes Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego.

Powiązane tematy: Opony Sprzedaż
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu