To jest 13 proc. wzrost i sprzedaż 1,037 mln aut, o 116 tys. więcej niż w 2013 roku. Udział w rynkach światowych zwiększył się o 0,1 proc. i obecnie wynosi 1,4 proc. Największym rynkiem dla Škody były Chiny, gdzie sprzedano 281 tys. egz. Europa kupiła 413 tys. egz., z czego najwięcej, bo 149,5 tys. Niemcy.

Najlepiej sprzedającym się modelem w 2014 r. była Škoda Octavia, z 8 proc. wzrostem i ostatecznym wynikiem 389,3 tys. aut. Furorę robi Škoda Rapie, której sprzedano 221,4 tys. egz. Trzecia Škoda Fabia, ze względu na zmianę generacji, była w tym okresie mniej popularnym modelem. Sprzedano 160,5 tys. egz. W dalszej kolejności znalazły się takie modele jak: Škoda Yeti – 102,9 tys. egz., Škoda Super – 91,1 tys. egz., Škoda Roomster – 29,6 tys. egz. i oferowana tylko w Europie Škoda Citigo – 42,5 tys. egz.

Škoda w 2014 r. wprowadziła do oferty takie modele jak: Octavia G-TEC, Octavia Scout, trzy warianty Citigo Monte Carlo oraz w listopadzie Škoda Fabia.

W styczniu 2015 r. odbędzie się premiera modelu Škoda Fabia Combi, a w marcu podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie po raz pierwszy zobaczymy nową generację Škody Superb.