Limuzyna mająca ponad 5 metrów długości oferuje mnóstwo przestrzeni, zarówno dla pasażerów przednich, jak i tylnych siedzeń. Dla tych z tyłu – oni są najczęściej właścicielami „siódemki” – przewidziano mnóstwo udogodnień. Można się pokusić o stwierdzenie, że będą mieli oni tam dużo wygodniej, niż gdy siedzą na ulubionym fotelu ustawionym przed telewizorem. Korzystają nie tylko z pełnej „elektryki” (sterowanie: siedzeniami, klimatyzacją, żaluzjami), lecz także mogą w każdej chwili sięgnąć po zimne napoje z lodówki znajdującej się w oparciu kanapy (opcja). Podróż uprzyjemnią sobie słuchaniem muzyki lub oglądaniem filmów DVD na 9,2-calowym monitorze.
Jeśli jednak właściciel pojazdu zechce sam poprowadzić limuzynę, również i w tym przypadku czeka go wiele przyjemności. Przede wszystkim świetne osiągi. 407-konna jednostka V8, wyposażona w dwie turbiny, już od niskich obrotów żywiołowo reaguje na zmianę położenia pedału gazu, zapewniając oprócz świetnych przyspieszeń wspaniałe doznania akustyczne. Automatyczna skrzynia błyskawicznie zmienia przełożenia, ale pozwala czerpać kierowcy przyjemność także z ręcznej zmiany biegów (dźwignią lub przyciskami na kierownicy).
Choć pojazd waży ponad 2 tony, zaskakująco dobrze radzi sobie podczas dynamicznego prowadzenia. Pewnie pokonuje szybkie łuki, pozwalając kierowcy w bezpieczny sposób cieszyć się sportową jazdą. Gdy trzeba by „siódemka” była wygodną limuzyną, dynamiczna kontrola amortyzatorów zapewni odpowiedni poziom komfortu. Z silnikiem o dużej pojemności ciężko dbać o ekologię, dlatego system odzyskujący energię podczas hamowania jest miłym ukłonem w kierunku propagatorów ochrony środowiska.
Reflektory adaptacyjne, ostrzeżenie przed zjechaniem z pasa, Night Vision to niektóre z długiej listy elementów opcjonalnych zwiększających bezpieczeństwo jazdy.