Auto jest nie tylko bogato wyposażone - w standardzie znajdziemy tu m.in.: 17-calowe alufelgi, skórzaną tapicerkę, automatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz CD i MP3, komputer pokładowy oraz tempomat - ale również przestronne, komfortowe i ekonomiczne.
Znajdująca się pod maską Epiki jednostka Diesla to nowoczesny silnik z turbodoładowaniem i nową generacją wtrysku Common Rail Boscha (ciśnienie 1600 barów)
150 KM współpracujące z 5-biegową skrzynią manualną, która przekazuje moment na przednie koła, sprawia, że auto popisuje się bardzo przyzwoitą dynamiką. Epica rozpędza się do "setki" w niespełna 10 s i jest bardzo elastyczna już przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Pozytywnie zaskakuje niewielkie zużycie paliwa, które poza miastem nie przekracza 5,5 l oleju napędowego na 100 km.
Zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu i układem wielowahaczowym z tyłu ma raczej miękką charakterystykę
Zapewnia komfort na dobrej nawierzchni, ale już na szybciej pokonywanych zakrętach powoduje silne wychylanie się samochodu i występowanie tendencji do podsterowności. Wewnątrz wyraźnie odczuwalne jest także przejeżdżanie po nierównościach poprzecznych. Mało precyzyjny wydaje się również układ kierowniczy, choć do jego pracy można się przyzwyczaić.
Galeria zdjęć
Chevrolet Epica - Zupełnie przyzwoita limuzyna
Chevrolet Epica - Zupełnie przyzwoita limuzyna
Chevrolet Epica - Zupełnie przyzwoita limuzyna