Citroen C3 Picasso kontra Honda Jazz i Kia Soul - Oto międzynarodowe trio artystyczne

Auto Świat
Uliczni artyści nie mają łatwego życia. Aby zdobyć przychylność publiczności, muszą popisać się czymś wyjątkowym. Podobnie bywa z samochodami. Projektanci aut to wiedzą i dlatego wymyślili pojazdy, które nie dają się łatwo zaszufladkować. Minivany biorące udział w naszym teście wybijają się ponad przeciętność urokiem i odwagą. Kia Soul, Citroën C3 Picasso i Honda Jazz to młode wilki, które nie chcą, aby je wpasowywać w jakiekolwiek ramy. Który spodoba się najbardziej? Najoryginalniejszym nadwoziem może się pochwalić Soul. Zgrywa muskularnego macho, który odważnie wystawia swoje szerokie (choć dosyć kanciaste) bary na podmuchy powietrza owiewającego karoserię, podczas gdy bardziej opływowi konkurenci starają się stawić mu jak najmniejszy opór.Kia: koreański buldogSoul stojący na wielkich, 18-calowych kołach chyba nieprzypadkowo wygląda jak Mercedes GLK, który skurczył się po praniu w zbyt wysokiej temperaturze. Nie jest też vanem w klasycznym rozumieniu tego słowa, chociażby ze względu na bardzo nierównomierny podział przestrzeni w kabinie. Wprawdzie zarówno z przodu, jak i z tyłu pasażerowie mają wystarczającą ilość miejsca, ale w bagażniku mieszczą się tylko 222 litry ładunku. Ponadto jedyną możliwością powiększenia tej przestrzeni jest złożenie oparć miejsc tylnych.

Katalog Samochodów Auto Świat