Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Dodge Nitro - Stworzony na asfalt

Świadczyć mają o tym brak reduktora, ukształtowanie podwozia i kiepskie parametry (np. kąt najazdu), nie ukrywają tego zresztą przedstawiciele Dodge'a. Tylko dlaczego w takim razie zastosowano oś sztywną, a w układzie napędowm pojawił się najprostszy układ ze sztywnym dołączaniem przedniej osi? Znacznie lepiej sprawdziłoby się tu sprzęgło płytkowe. Niestety opcji 4x4 nie wykorzystamy na asfalcie, na szczęście w standardzie znajdzie się system ESP ułatwiający opanowanie nadsterowności tylnonapędowego auta. Wnętrze wystarczająco obszerne. W bagażniku lepszych wersji pojawi się wysuwana podłoga ułatwiająca nieco załadunek - przydatna, ale ogranicza pojemność. Nitro powinien pojawić się w salonach w ma-ju. Na razie przewidziano tylko diesla 2.8 (są też wersje benzynowe 3.7/205 KM i 4.0/260). Cena (jeszcze nieznana) wyniesie ok. 130 tys. zł.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków