Nadwozie/jakość. Wyjątkowy charakter tworzy szkieletowa konstrukcja ramy pozbawionejplastikowych owiewek.Cechą charakterystyczną są też dwa okrągłe reflektory i bardzo grube opony. Skuter jest dość spartański, ma skromny zestaw wskaźników i brakuje mu klasycznego, zamkniętego schowka na zakupy. Wyposażenie częściowo można poprawić, dobierając coś z długiej listy akcesoriów dodatkowych, np. wskaźnik temperatury oleju. Dostępne są też cztery różne kolory. Układ napędowy/osiągi. Napęd jest również niestandardowy, ponieważ zastosowano tutaj nowoczesny czterosuwowy silnik z wtryskiem paliwa, czego w najmniejszych skuterach konkurenci raczej nie stosują. Efektem tego jest bardzo kulturalna praca silnika. Moc nie poraża, bo to tylko 4 KM, ale dzięki dobrej elastyczności silnika czterosuwowego prędkość 45 km/h skuter osiąga błyskawicznie. Zaletą czterosuwu jest też bardzo małe zużycie paliwa nie przekraczające 2,5 l/100 km.Użytkownik nie musi również dolewać do dozownika oleju smarujacego silnik, tak jak się to robi w dwusuwie.Układ jezdny/komfort. Zawieszenie jest dość sztywne, dzięki temu skuter pewnie się prowadzi, ale cierpi na tym komfort jazdy. Sytuację ratują trochę grube opony, które dobrze amortyzują nierówności. W efekcie jazda tą małą Hondą sprawia sporo przyjemności. Zaletą Zoomera jest bardzo duża zwinność związana z niską masą. Odmienna forma wyeliminowała pełne owiewki, przez co kierujący ma nieosłonięte nogi.Koszty/bezpieczeństwo. W tej kategorii Honda nie wypada najlepiej. Kosztuje aż 10 900 zł, a to za "pięćdziesiątkę" dość wysoka cena. Trzeba jeszcze dodać koszt akcesoriów, które uczynią pojazd bardziej praktycznym,np. skrzynki na zakupy.