We wnętrzu można się cieszyć z dobrych materiałów. Kierowca pochwali świetną widoczność we wszystkich kierunkach. To zasługa dużej powierzchni przeszklonej, wysokiej pozycji siedzącej oraz olbrzymich lusterek. Siedzenia zapewniają należytą wygodę i co ważne – jest tu dużo miejsca na nogi oraz nad głowami wszystkich pasażerów. Cieszy również pojemna część ładunkowa. Niestety, nie sposób jej powiększyć, bo tylna kanapa nie jest wyjmowana. Można tylko lekko pochylić oparcie. To obniża praktyczność. Dostęp do bagażnika umożliwia unoszona klapa, a na tylne siedzenia można się dostać dzięki seryjnie instalowanym z obu stron przesuwanym drzwiom. Silnik pozwala na dynamiczne przemieszczanie się. Moc niemal 170 KM sprawia, że H-1 ochoczo zabiera się do rozpędzania, które kończy się dopiero przy 183 km/h. To dobry wynik jak na tak duże auto. Obiecywane średnie spalanie też jest dobre.Korzystanie z przekładni bezproblemowe. Do lewarka sięga się wygodnie, bo umieszczono go wysoko na konsoli środkowej, poza tym nie ma kłopotu z przełączaniem. Wszystkie biegi wchodzą bez oporu.W zawieszeniu H-1 wyczuwa się dostawcze pochodzenie pojazdu. Na drogach dobrej jakości auto prowadzi się perfekcyjnie. Nie przeszkadzają nawet pojedyncze wyboje. Są jednak sytuacje, w których miękkie zawieszenie przeszkadza. Samochód podskakuje podczas jazdy po wyboistej drodze szutrowej, a na koleinach zaczyna brakować stabilności. W trakcie szybkiej jazdy na zakrętach trzeba uważać, bo auto się mocno przechyla.Osobowa wersja Wagon występuje tylko w odmianie Premium. Cena jest korzystna, a wyposażenie dobre. W standardzie otrzymujemy: ABS, ESP, dwa airbagi, klimatyzację, komputer, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, czujniki parkowania oraz radio z CD.
Hyundai H-1 Wagon 2.5 CRDi - Pozory czasem mylą
Z zewnątrz H-1 prezentuje się całkiem ciekawie. Mocno pochylona szyba i krótka maska nadają sylwetce dynamikę.