Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Hyundai i20 1.2 N-Line – niby szybciutki

Hyundai i20 1.2 N-Line – niby szybciutki

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Hyundai i20 N-Line nosi się na sportowo i choć z silnikiem 1.2 trudno liczyć na emocjonujące osiągi, to jazda tą wersją potrafi dać wiele radości – bo w każdej sytuacji wyciska się wszystko z jego... 84 KM!

Hyundai i20 1.2 N-LineŻródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Styl wersji N-Line pasuje do sportowego prowadzenia i20, choć niekoniecznie do osiągów wersji 1.2
  • W mieście silnik zużywa między 5,8 a 6,5 l/100 km
  • Układ jezdny pozostał seryjny w wersji N-Line, ale i tak potęguje przyjemność prowadzenia
  • Ten tekst/artykuł pochodzi z nowego wydania „Auto Świata”, które do sprzedaży trafi w poniedziałek 21. marca. Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go wcześniej

Sportowy wygląd i bazowy silnik? Nie ma w tym nic wstydliwego, skoro nawet w markach premium można mieć pakiet stylistyczny AMG, M czy S-Line w połączeniu z najtańszym wariantem napędu. W testowanym Hyundaiu i20 1.2 N-Line mamy właśnie z tym do czynienia: mały hatchback z dynamiczną bryłą nadwozia otrzymał czarne dodatki, grill ze wzorem szachownicy, agresywnie stylizowane zderzaki, nakładki progowe, 17-calowe alufelgi i nawet... podwójną końcówkę wydechu. I to przy 84 koniach pod maską!

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński