Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Hyundai i20 N Performance – mały rozrabiaka

Hyundai i20 N Performance – mały rozrabiaka

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski

Po genialnym kompaktowym hot hatchu i30 N Hyundai wprowadza teraz do segmentu B nie mniej dojrzałego sportowca. Sprawdzamy, jak małe i20 N spisuje się w topowej wersji Performance.

Hyundai i20N PerformanceŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki

Hyundai nie zapomina o klientach, którzy w autach poszukują tradycyjnych wartości i przyjemności, jaką może zapewnić tylko tabun koni mechanicznych pod maską i ryk silnika wydobywający się z rur wydechowych. Dba o to dział N Performance z Albertem Biermannem na czele, który kolejny raz udowadnia, że projektowanie modeli na wysokim poziomie, nastawionych na przyjemność z jazdy, ma sens. Takie auta, jak i30 N, Kona N oraz i20 N, stanowią demonstrację potencjału marki. Ich głównym zadaniem jest oczywiście dostarczanie frajdy z jazdy i trzeba przyznać, że wywiązują się z niego doskonale.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Hyundai i20 N – dynamiczny styl

Już sama stylistyka z poszerzonymi zderzakami, szerokimi listwami progowymi, dużym tylnym spoilerem i dyfuzorem oraz czerwonymi akcentami w wykończeniu podkreśla sportowy potencjał i20 N. Dodatkowo wrażenie to wzmacniają: 18-calowe alufelgi, spod których widać czerwone zaciski tarcz hamulcowych, wyrazisty grill z umieszczonym na nim charakterystycznym logo „N”, a także duża owalna końcówka wydechu, wystająca spod tylnego zderzaka.

Powiązane tematy:HyundaiHyundai i20Hot hatch