We wnętrzu widać wyraźną poprawę jakości wykończenia. Przyjemne niebieskie podświetlenie zegarów, aluminiowe wstawki w kokpicie, rozbudowana konsola środkowa z dużym dotykowym ekranem tworzą atmosferę nowoczesności.
W początkowym okresie sprzedaży auto oferowane będzie w trzech wersjach silnikowych: benzynowej 2.0 o mocy 166 KM i wysokoprężnych 2.0 (w odmianie standardowej – 136 KM) oraz R o mocy 184 KM. Jesienią 2010 r. do gamy dołączy benzynowa jednostka o pojemności 1,6 l (140 KM), a także nowy diesel 1.7 (115 KM). Obydwa motory będzie można wyposażyć w system ISG stop-start, pozwalający na zmniejszenie emisji spalin i zużycia paliwa.
Wszystkie silniki standardowo dostępne będą z 6-biegową skrzynią manualną, natomiast w wersji R na liście opcji znajdziemy 6-stopniowy „automat” z funkcją sekwencyjnej zmiany przełożeń (Shiftronic). Auto oferowane będzie z napędem na przód lub obie osie, a wyposażenie w zależności od wersji obejmie m.in. systemy Hill Assist Control i Downhill Brake Control, wspomagające wjeżdżanie na wzniesienie lub zjazd z niego. Pełną specyfikację i ceny poznamy w przyszłym roku. Egzemplarze sprzedawane na rynku europejskim będą produkowane w fabryce w słowackiej Żylinie.