Do takiego wizerunku auta pasuje układ jezdny.Został bardzo miękko zestrojony, co powinno gwarantować wygodę podczas pokonywania nierówności. I rzeczywiście, wszelkie wyboje niwelowane są perfekcyjnie. Jednak naszym zdaniem w polskich warunkach takie zawieszenie jest nazbyt miękkie. Szybkie pokonywanie zakrętów skutkuje mocnymi wychyleniami nadwozia, a podczas hamowania czujemy się jak na huśtawce. Najpierw nadwozie mocno "nurkuje", a następnie po puszczeniu pedału hamulca przód odchyla się do tyłu. Mocnym punktem auta jest silnik Diesla.Został dobrze wyciszony i jego praca nie przeszkadza nawet podczas szybkiej jazdy. Osiągnięcie wyższych prędkości nie stanowi problemu, bo silnik jest dynamiczny. Cieszy też dobra elastyczność. Za tę cechę odpowiada wysoki moment obrotowy, uzyskiwany już przy 1800 obr./min. I jeszcze jedna zaleta - oszczędność. Na przejechanie 100 km wystarczy średnio około 6 l oleju napędowego.
Hyundai Sonata - Kompozycja dla wygodnych
Koreańska limuzyna klasy średniej na każdym kroku pokazuje, że jednym z ważniejszych czynników podczas jej konstruowania był komfort. Pasażerowie podróżują na obszernych, wygodnych fotelach, a przestrzeni w obu rzędach siedzeń wystarczy także dla wysokich osób.