Logo

Hyundai Sonata - Kompozycja dla wygodnych

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Do takiego wizerunku auta pasuje układ jezdny.Został bardzo miękko zestrojony, co powinno gwarantować wygodę podczas pokonywania nierówności. I rzeczywiście, wszelkie wyboje niwelowane są perfekcyjnie. Jednak naszym zdaniem w polskich warunkach takie zawieszenie jest nazbyt miękkie. Szybkie pokonywanie zakrętów skutkuje mocnymi wychyleniami nadwozia, a podczas hamowania czujemy się jak na huśtawce. Najpierw nadwozie mocno "nurkuje", a następnie po puszczeniu pedału hamulca przód odchyla się do tyłu. Mocnym punktem auta jest silnik Diesla.Został dobrze wyciszony i jego praca nie przeszkadza nawet podczas szybkiej jazdy. Osiągnięcie wyższych prędkości nie stanowi problemu, bo silnik jest dynamiczny. Cieszy też dobra elastyczność. Za tę cechę odpowiada wysoki moment obrotowy, uzyskiwany już przy 1800 obr./min. I jeszcze jedna zaleta - oszczędność. Na przejechanie 100 km wystarczy średnio około 6 l oleju napędowego.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Nowe
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu