Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Nawet w hybrydzie Wrangler to prawdziwa terenówka

Nawet w hybrydzie Wrangler to prawdziwa terenówka

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Produkowana od 2017 roku czwarta generacja Wranglera dostępna jest obecnie wyłącznie w hybrydowej odmianie plug-in. Na asfalcie i w terenie testujemy offroadową wersję Rubicon.

Jeep Wrangler Unlimited 4Xe 2022 r.
Jeep Wrangler Unlimited 4Xe 2022 r.Źródło: Auto Świat / Jeep
  • Wrangler obecnie sprzedawany jest w Polsce tylko wersjach Sahara i Rubicon
  • Rubicon wyposażony jest w opony MT, blokady mostów i rozpinany stabilizator
  • Hybryda plug-in ma akumulator 17,3 kWh. W trybie EV można przejechać do 45 km

Hybryda, a zwłaszcza ta ładowana z gniazdka, sprawdza się głównie w jeździe miejskiej. Co robi więc taki napęd w kultowej terenówce Jeepa? Sprawdziliśmy go nie tylko w mieście, lecz także w trasie i trudnym terenie. Rozszyfrowaliśmy również znaczek "Trail Rated".

Janusz Borkowski