• Wrangler obecnie sprzedawany jest w Polsce tylko wersjach Sahara i Rubicon
  • Rubicon wyposażony jest w opony MT, blokady mostów i rozpinany stabilizator
  • Hybryda plug-in ma akumulator 17,3 kWh. W trybie EV można przejechać do 45 km

Hybryda, a zwłaszcza ta ładowana z gniazdka, sprawdza się głównie w jeździe miejskiej. Co robi więc taki napęd w kultowej terenówce Jeepa? Sprawdziliśmy go nie tylko w mieście, lecz także w trasie i trudnym terenie. Rozszyfrowaliśmy również znaczek "Trail Rated".

Jeep Wrangler Rubicon – nadwozie

Unlimited to obecnie jedyna (nie licząc pikapa Gladiatora) wersja nadwoziowa Wranglera. Ma pięcioro drzwi, ramową konstrukcję i tradycyjnie już dla kultowego modelu składaną przednią szybę, zdejmowane aluminiowe drzwi i do wyboru aż trzy składane dachy: 3-częściowy twardy Freedom Top, miękki Sunrider oraz elektrycznie zsuwany Power Top. Ostatni z wymienionych znajdował się w testowym aucie (20 150 zł).