Z tyłu nowością jest lakierowany w kolorze nadwozia spoiler na pokrywie bagażnika. We wnętrzu zaprojektowano nowe wzornictwo tapicerki, wykończone satynowym srebrem wskaźniki są większe i dzięki temu czytelniejsze. Nowy jest również wygląd konsoli środkowej. W wersjach Limited oraz GT krawędzie przednich uchwytów na kubki z napojami są metalizowane. Pomiędzy fotelami znalazł się podłokietnik z zamykanym schowkiem oraz 12-woltowym gniazdkiem. PT Cruiser po liftingu ma mieć bogatsze wyposażenie seryjne. PT Cruiser nadal będzie samochodem przestronnym i funkcjonalnym. Przestrzeń we wnętrzu można aranżować na 32 sposoby. To m.in. zasługa składanych siedzeń oraz możliwości wymontowania tylnej kanapy. Wówczas pojemność przestrzeni bagażowej zwiększa się do 1818 litrów. Także kabriolet dysponuje pojemnym jak na tego typu auta bagażnikiem, który mieści 249 litrów. Wraz z face liftingiem w ofercie pojawi się także zmodernizowana wersja dieslowska o mocy 150 KM, zastępująca dotychczasową 121-konną. W nowoczesnym turbodieslu z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail zastosowano sprężarkę ze zmienną geometrią przepływu powietrza doładowującego. Nowa jednostka rozpędza się do "setki" w 10,8 s, podczas gdy poprzednik uzyskiwał tę szybkość po 12,1 s. Nowy silnik spełnia normę Euro 4. Jedną z zalet auta jest dobre wyciszeniePodczas jazdy PT z dieslem jest cicho, chociaż cały czas słychać odgłos pracy typowy dla jednostek wysokoprężnych. Przy żadnej prędkości obrotowej nie odczuwa się niedoboru mocy. Współpracująca z silnikiem 5-biegowa, manualna przekładnia pozwala na precyzyjną zmianę biegów. PT Cruiser po liftingu i model wyposażony w wysokoprężną jednostkę napędową wchodzą do sprzedaży w październiku tego roku. Ceny zaczynają się od 94 800 zł za model Classic, 99 600 za Touringa i 110 500 zł za topowy model Limited.PT Cruiser 2.2 CRDDane techniczne: Silnik: 4-cylindrowy, t.diesel, rzędowy. 4 zawory na cylinder. 2 wałki rozrządu w głowicy. Pojemność skokowa 2148 ccm. Moc maks. 110 kW (150 KM) przy 4200 obr./min. Maks. moment obrotowy 300 Nm przy 1600 obr./min. 5-stopniowa, manualna skrzynia biegów. Silnik umieszczony poprzecznie z przodu, napęd na przednie koła. Zawieszenie niezależne. Hamulce z przodu tarczowe wentylowane, z tyłu tarczowe. Poj. bagażnika 620/1818 l. Poj. zbiornika paliwa 57 l. Opony 195/65 R 15. Masa własna 1545 kg. Wymiary: długość/szerokość/wysokość 4288/1704/1601 mm, rozstaw osi 2616 mm.Cena: 94 800 zł 300C teraz także z dieslemnOferowana od jesieni, wysokoprężna jednostka wykorzystuje bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail i oparta jest na technice Mercedesa. Silnik rozwija moc 218 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 510 Nm. To wystarczy, by samochód osiągał "setkę" już po 7,6 s. Diesel będzie montowany w 300C w wersji sedan za 179 900 zł oraz kombi za 187 900 zł.