Testowana wersja ma jeszcze drugie oblicze. Benzynowy silnik o mocy 147 KM połączono z automatyczną skrzynią biegów. Dzięki temu autem podróżuje się jak luksusową limuzyną. Sposób działania przekładni potęguje to odczucie. Biegi nie są zmieniane zbyt szybko, co zniechęca do dynamicznej jazdy. W tym aucie trzeba raczej polubić spokojny, zrelaksowany sposób podróżowania. Potwierdzeniem są osiągi pojazdu. Mazda z „automatem” do 100 km/h rozpędza się o 0,9 s dłużej niż jej odpowiednik z manualną przekładnią. Niższa o 10 km/h jest również szybkość maksymalna. Do charakteru pojazdu pasuje bogate wyposażenie. Standardem są m.in.: skórzana tapicerka, automatyczna klimatyzacja, elektryczne sterowanie szyb, lusterek i siedzeń, radio ze sterowaniem w kierownicy czy reflektory biksenonowe. Cieszą również wygodne fotele oraz przestronne wnętrze w obu rzędach siedzeń. Zastrzeżenia można mieć tylko do bocznego podparcia siedzeń.
Galeria zdjęć
Mazda 6 - Praktycznie i wygodnie
Mazda 6 - Praktycznie i wygodnie
Mazda 6 - Praktycznie i wygodnie